4 min read
21 Dec
21Dec

Fokozott Harci Tartalom és Játékmenet

Az 1.0 CBT során olyan visszajelzéseket kaptunk néhány játékostól, akiknek nehézséget okozott részt venni az Erőd Hódításban. Valóban, 6 Front elég kevés volt. Ezért a béta teszt második fázisában bővítettük a Frontok számát 6-ról 20-ra, azáltal, hogy nagyobb számú warbandok részvételét kívánjuk lehetővé tenni.

Visszajelzéseket is kaptunk az Erőd Hódítás kihirdetéseinek a top warbandok általi monopolizálásával kapcsolatban. A "ki gyorsabb, azé az első" rendszerű versengés a háború kihirdetési jogokért nem biztosított kielégítő élményt. Ezért a következő fázisban bevezettünk néhány változtatást. A warbandoknak most lehetőségük lesz a kvalifikációkra történő licitálásra saját forrásaik felhasználásával. Ez az új megközelítés több szabadságot és stratégiai lehetőséget kínál, lehetővé téve, hogy taktikailag eloszd a korlátozott erőforrásokat a warband céljainak eléréséhez. Választhatsz többféle megközelítést, vagy elteheted a warband pénzét egy mindent vagy semmit kockázatvállalásra. Minden warband, függetlenül méretüktől, jól megtervezett stratégiák révén szerezheti meg az Erőd Hódításának kvalifikációit.

Annak érdekében, hogy elkerüljük a háború kihirdetéseinek megszerzése során tapasztalható monotonitást, a warband pénze a tagok által felajánlott ellátmányokkal gyűlik fel. Heti limit van arra, hogy minden játékos mennyit adományozhat, lehetővé téve a játékosoknak, hogy alapvető tevékenységekkel járuljanak hozzá Hwarbandjuk büdzséjéhez, anélkül, hogy túlzott erőfeszítésre lenne szükség.


Dakini's Arrival 
Ahogy a szezon változik, egy másik dimenzióból származó hatalmas lények, a Dakiniak, behatolnak a Volt Ember világába.

A mennyekből tentáklakok ereszkednek le, sugározva egy másik világból származó lila Stardust ragyogást. Hatalmas testük felhőkkel van borítva, ezek a lények egyaránt megihletik az ámulatot és a rettegést, mivel teljes alakjuk részben rejtve marad. A kiterjedt világ különböző pontjain a Dakini inváziójának eredményeként Nyilvános Események (eventek) indulnak. Csak azáltal, hogy összefognak, remélhetik a Meták, hogy ellenállnak ennek a fenyegető betörésnek.


Bővített Ellenfelek Kínálata

Célunk mindig is az volt, hogy változatos, lebilincselő és egyedi szörnyteremtményeket hozzunk létre. Ebben a közelgő tesztben még több új lényt vezettünk be, mindegyik saját megkülönböztethető megjelenéssel és stílussal rendelkezik és ezek a változatos szörnyetegek biztosítani fogják a friss és izgalmas élményt.

A szörnyek egyedisége nemcsak megjelenésükre terjed ki, hanem játékmechanikáikra is. Válaszd meg a megfelelő stratégiát, használd okosan a környezetben és a szörnyeken található tárgyakat, és találj új, izgalmas módokat a túlélésre!


A Primal War

Miután meghódítottad a Stardust Mocsarat az Erőd Hódításban, egy eszközt használhatsz a Staroidok elemzésére, és előnyt szerezhetsz a Dakini ellen. Azonban az elemzés folyamán szétszórt energia egy hatalmas Nagy Bosst vonz (The Great One - TGO), amelyet az Ezüst Pestis megrontott, hogy akadályozza a haladásodat...

Az Ezüst Pestis új képességeket adott a TGOnak, ami ferocitását növeli, és jelentősen csökkenti a fegyversebzésedet. Azonban a robbanószerek és a közelharc toronyágyúk áthatolhatnak pajzsán, így sebezhetővé válik. Falak építése és bastille-ok létrehozása is gátolhatja a TGOt és az ő alattvalóinak támadásait.


Több fegyver és felszerelés

Az első béta teszt során figyelmesen meghallgattuk a játékosaink véleményét, hogy több fegyver kell! Kétségtelen, hogy félelem merül fel, amikor a tűzerő hiányzik. Ezért a teszt második fázisában számos új fegyvert adtunk hozzá annak érdekében, hogy kielégítsük a vágyat egy izgalmasabb és változatosabb lövöldözési élményre.

① Összetett Íj - Minőség: Perfect

  • Képesség: Crit Rate és Reload Speed növekedik egy találat után, 3 stackig. A teljes stack elérése Unstable Bomber kiváltását eredményezi.
  • Design Koncepció: Az Összetett Íj a jelenlegi Íj sorozat legmagasabb szintű lehetősége. A passzív képessége fokozza a sebzést és a mobilitást, és a jövőbeni bővítményekkel, mint például a robbanó nyilak, jól teljesít közepes-távolságú harcban.

② Gránátvető - Minőség: Perfect

  • Design Koncepció: Ez a fegyver kihasználja a mozdulatlan támadásokat és kiválóan alkalmas csoportok elleni küzdelemre a passzív hatása miatt, miközben buff AoE-t biztosít a csapatnak a főellenségekkel szemben, így sokoldalú eszköz a harcmezőn.

③ A Mesés Masamune - Minőség: Perfect

  • Képesség: DMG bónuszt kap a durability alapján. Gyors fegyver cserével további DMG bónuszt ad.
  • Design Koncepció: A katana valós jellemzőire alapozva ez a passzív képesség arra van tervezve, hogy erőteljes fegyver legyen a gyors váltáshoz és az ellenfelek legyőzéséhez.

④ Scourge - Minőség: Perfect

  • Képesség: DMG bónuszt és Super Armor-t ad a viselőnek elvesztett HP-jának alapján. Heavy attack-al legyőzött célpontok helyreállítják az életerőt.
  • Design Koncepció: Ez egy erős és nagy sebzést okozó fegyver, minden találatával. Mivel ez egy olyan fegyver is, amely az életerő manipulációjával játszik, a játékosok élhetnek a veszélyes élettel az életerővesztés és a helyreállítás maximalizálása érdekében mind a sebzés, mind a túlélés terén.

⑤ Lángszóró - Minőség: Perfect

  • Képesség: Az ellenfeleket meggyújtja többszöri találat után, folyamatos Tűz DMG-t okozva.
  • Design Koncepció: Az első fázisban a lángokkal rendelkező fegyverek idővel égetett sebzést okoztak, és a játékosok kedvenceivé váltak. A jó fogadtatás ösztönzött erre a fegyverre, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy mindenki csatlakozhasson az ellenségek ropogósra sütésének mókájához.


Egy Élethűbb Nyitott Világ Élmény

Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy valósághűbb nyitott világélményt nyújtsunk nektek. Ezért ebben a következő béta tesztben jelentős változásokat hajtottunk végre a világban, több tartalommal, hogy közelebbről megismerhesd ezt a szürreális környezetet.

Több Narratív Világelem

Ebben a béta tesztben fokozatosan felfedezheted a Volt Ember rejtélyeit az összes hozzáadott sztoriszállal és narratív tartalommal.

① Tutorial és Utazás Frissítések

Azt, hogy az új játékosok jobban megértsék a koncepciónkat, és azonnal megismerjék a Volt Embert, az elejétől kezdve teljesen átdolgoztuk a tutoriálokat, és átstrukturáltuk az Utazás rendszerét is. Az új verzióban a játékosok olyan Utazási modulokat fognak feloldani, amelyek megfelelnek az általuk megszerzett Memetikáknak. Ez segíti a játékosokat abban, hogy alkalmazkodjanak minden Memetika jellemzőihez, és gyorsan elsajátítsák az alapvető túlélési képességeket. 


② Nyitott Világ Update

Hozzáadtunk több mint 50 feladatot, amelyek közül a legtöbb már nincs megjelölve, lehetővé téve a játékosoknak, hogy felfedezzék a világot. Ezek a feladatok nemcsak bőséges jutalmakat kínálnak, hanem lehetőséget is nyújtanak a játékosoknak, hogy mélyebben elmerüljenek a Volt Ember történetében. Amint elindulsz a küldetéseiden, felfedezhetsz rejtélyeket és találhatsz válaszokat, jobban megértve a múltat és a jelent.

Comments
* The email will not be published on the website.