Frissített Világ Felfedezése
Azért, hogy gazdagabb változatosságot kínáljunk neked a végtelen világ felfedezése közben, teljes körűen frissítettük a Világ Felfedezését a Once Human játékban.
① Rejtélyes Helyek
A Once Human hatalmas világában számos tárgyat torzítottak meg deviáns erők. Az előző teszt során a játékosok nagy örömmel tapasztalták meg a rejtély-megoldó mechanikákat a Strange Door, Highway Sign és más Rejtélyes Helyeken. Ezúttal még több ilyen titokzatos tételt adtunk hozzá: széttépett plakátok, óriási lótuszlevelek, lengedező Szemlufik, kamerák, amelyek sötét vízzé olvadnak, majd átalakulnak a játékos képévé, és egy babakép, amely időről időre megváltoztatja helyét, amikor a játékosok ránéznek. Rajtad áll majd, hogy megfejtsd ezeket a rejtvényeket, elűzd a deviánsokat, és begyűjtsd jutalmadat.
② Ládák
Néhány játékostól érkezett visszajelzés alapján kiderült, hogy az erdők felfedezése közben történő véletlenszerű események esélyei nem voltak eléggé magasak, gyakran hosszú távolságokat kellett megtenniük az érdekes pontok eléréséhez. Ezen probléma kezelésére új ládamechanizmusokat adtunk hozzá a 2.0 verzióban.
Használhatod felderítő képességedet ezeknek a ládáknak a megtalálására. A véletlenszerűen talált ládák különböző játékélményeket kínálnak egyedi jellemzőik alapján. Például a játékosok olyan ládákba is belefuthatnak, amelyek mozdulatlanok, vagy szeszélyesen ugrálnak, vagy akár olyan ládák is lehetnek, amelyek képesek a villámok irányítására.
③ Köd
A CBT 1.0 során néhány játékos rámutatott arra, hogy az Open Event ködös atmoszférája izgalmas aspektust adott a harcoknak a csökkent látási viszonyok miatt. Ennek válaszaként hozzáadtunk területi játékmenetet alacsony láthatóságú közelharc/felfedezés terén, hangsúlyozva a korlátozott látási viszonyok hatását.
④ Settlement Workshop
A CBT 1.0 során az elhagyatott gyárak jól ismert helyszínként szolgáltak anyagok gyűjtésére. Az új verzióban bevezettük a speciális műhelyterületeket. Ezek mélyen elrejtőzhetnek a gyárak mélyén, vagy akár egy deviánsok által elárasztott város szomszédságában is. A játékosok ideiglenesen elfoglalhatják ezeket a műhelyeket, és kihasználhatják az ottani termelési létesítményeket értékes erőforrások előállításához.
Mindez azonban kockázattal jár. Az erőforrások előállítása közben a felszerelés zajt okoz, ami vonzza a közelben lévő deviánsokat. Lehet, hogy gyorsan át kell alakítanod a műhelyt a védekezés érdekében. Zárd el a városban lévő bejárati pontokat elhagyott járművekkel. Erősítheted a védelmet hordozható toronyágyúkkal és csapdákkal is.
Természetesen a csapatmunka javítja az esélyeidet. Javasoljuk, hogy hívj meg más Klán (Hive) tagokat, akik segíthetnek neked megerősíteni a védelmet, és megoszthatják veled az erőforrásokat.
⑤ A Erőssebb V
Emlékszel a hűséges társadra, V-re? Ebben a tesztben néhány jelentős módosítást eszközöltünk V-n. Amint eléred a játék bizonyos szakaszát, V állandó jelenlétvé válik melletted, és kísérni fog az utadon a végtelen világon át. Bármilyen nehézséggel vagy kérdéssel találkozol, V ott lesz, hogy segítsen és irányítást nyújtson mind hang- mind szöveges kommunikáció útján.
Amint megszerzed a "Butterfly's Emissary" elágazást, V képességeit használva szárnyalhatsz az égen a OH világában. Ha magas helyeken találod magad, parancsot adhatsz V-nek, hogy kecsesen siklózzon, gyorsan vezetve téged a kívánt célpontod felé.
Több Szórakozás az Nyílt Világban
A Once Human-ben mindig a legjobb barátokkal, társakkal kalandozni, felfedezni. Miközben a Deviánsokkal harcolsz, mindenképpen szánj időt arra, hogy lelassítsd a játékot, szagold meg a virágokat utad mentén, és lépj kapcsolatba más Meta játékosokkal.
① Fotókészítés
A CBT 1.0 során a mentett fotók gyakran nyers képernyőképek voltak az idegesítő felhasználói felülettel és magányos Meta sziluettekkel, ami unalmas képeket eredményezett annak ellenére, hogy a tájak szépek voltak.
Erre válaszul bevezettünk egy új tárgyat: Kamera!
A fotózás módjába lépve választhatsz két lencsetípus között: táj vagy szelfi. Bátran állítsd be a kamerát, a perspektívát, az időjárást, az időt, és akár a mozgást is. Továbbá díszítheted a fotókat szűrőkkel, matricákkal vagy akár szöveggel is, hogy hozzáadd a saját stílusodat.
A fotókat bekeretezheted és díszítheted bázisodat, vagy akár bedobhatod őket egy gacha gépbe, hogy szörny modelleket hozz létre, amelyek pont úgy pózolnak, mint a fotókon látható alakok!
② Hagyj üzenetet a Világban
A CBT 1.0 során sok játékos arról számolt be, hogy más játékosokkal való találkozásuk túl rövid volt, ami végül mély magányérzetet eredményezett a kiterjedt nyílt világban.
Ennek válaszaként bevezettük a "Butterfly Echoes" a 2.0 verzióban, ami a "Pillangó Követe" anomália mellékterméke. A Meták hagyhatnak üzeneteket egymásnak a talajon, és felfedezhetik, olvashatják más Meták által hagyott üzeneteket is. A Pillangó Echók rendszere intelligensen ajánl üzeneteket, amelyek segíthetnek a játékosoknak megtalálni ládákat vagy egyéb titkokat.
Természetesen a Meták "like-ot" adhatnak az üzeneteknek, és ha egy üzenet eléri a bizonyos számú "like"-ot, a küldő jutalmat kap.
Reméljük, hogy a Meták használják ezeket az üzeneteket, hogy támogassák és bátorítsák az ismeretleneket, megosszák a játékstratégiákat, és akár visszajelzést is adjanak a hibákról vagy problémákról, amelyekkel találkoznak.
Szezonok
A teszt során tervezünk új szezon forgatókönyveket kipróbálásra! Minden forgatókönyv saját jellemzőkkel rendelkezik, különböző szabályokkal, térkép elrendezéssel, gyűjthető tárgyakkal és játékmenet mechanikákkal. Például vannak olyan forgatókönyvek, amelyek a sötét területek felfedezésére és erőteljes ellenfelek legyőzésére összpontosítanak. Szabadon csatlakozhatsz bármely forgatókönyvhöz. Miután befejezted az elsődleges szezon tartalmat, bátran felfedezhetsz különböző szezonális forgatókönyveket. Ha szeretnél találkozni barátaiddal más szerverekről, miért ne választanál egy forgatókönyvet, és ne kezdenél bele együtt a rendkívüli utazásba különböző birodalmakon keresztül?
Ezen kívül a következő tesztben a játékosok visszajelzéseik alapján módosítottuk az szezonok hosszát, hat hétre növelve azt, így több időd lesz felfedezni a gazdag és magával ragadó világot saját tempódban. Izgalmas terveink vannak új játékmechanikák és tevékenységek bevezetésére a jövőbeli szezonális frissítésekben, biztosítva a változatos és kielégítő élményt mindenki számára. Amikor egy évszak véget ér, lesz egy "szabad idő" periódus is, amikor választhatsz, hogy tovább maradsz a jelenlegi világban, hogy befejezd a hátralévő kihívásokat, vagy folytasd a felfedezést. Amikor úgy érzed, készen állsz, választhatod a kedvenc forgatókönyvedet, és elindulhatsz egy vadonatúj utazásra.
A játékmenet és tempó frissítéseken kívül számos szezon jutalommal is készültünk elkötelezett játékosainknak! A győztes csapatok különleges vizuális megjelenítéseket kapnak, például új névtáblákat, avatár kereteket, és még sok mást. De ez még mind semmi - az értékes tárgyak elosztását is módosítjuk, több jutalmat kapcsolva az egyéni cselekvésekhez, biztosítva, hogy minden játékos élvezhesse a termékeny évszakot bőséges jutalmakkal.
Köszönjük az érdeklődésed és támogatásod a Once Human közelgő tesztjében! A fejlesztőcsapat valóban értékeli minden játékos javaslatát és visszajelzését, és elkötelezett a fejlesztések és változtatások megvalósítása mellett. Ismételten meghívunk, hogy vegyél részt a CBT 2.0-ban, és lássad, hogyan fejlődött a Once Human!