Mostanában sok értékes javaslatot kaptunk tőletek. A játék minőségének és az általános élményetek javítása érdekében alaposan átnéztük a 3Cs (Karakter, Irányítás, Kamera) visszajelzéseket, és részletesen megbeszéltük a fejlesztői csapattal.
A visszajelzések többsége az alábbi szempontokra összpontosított:
I. Séta, Futás és Átmászás
Jelenleg a játékos karakterének körülbelül 0,3 másodpercbe telik, mire elindul. Lépéseket teszünk ennek a késlekedésnek az eltávolítására a következő frissítésben. A mozgás elindításának animációja körülbelül 20 mozdulatból áll és elég bonyolult, így néhány részlet finomítása időbe telik. Az átmászó mozdulatot is tervezzük optimalizálni. A jelenlegi verzióban a karakter egyszerre mászik át, amikor ugrik. Ezt úgy fogjuk módosítani, hogy a karakter csak egy bizonyos magasság elérése után kezdjen átmászni. Ez természetesebbé és simábbá teszi a mozgást. Ezek az optimalizálások várhatóan augusztus közepén érkeznek.
II. Első személyű nézet hozzáadása
Az első személyű nézet hozzáadása konfliktusba kerülhet a jelenlegi játékmenet kialakítással. A kéréseitekre válaszolva megfontoljuk az első személyű elemek hozzáadását a jövőbeni helyzetekben és játékmódokban. Azonban jelenleg nincs tervben, hogy első személyű nézetet adjunk a játékhoz.
III. Kurzor késleltetés
Optimalizálásokat vezettünk be a kurzor késleltetés kezelésére. Ha továbbra is tapasztaltok kurzor késleltetést, kérjük, jelezzétek, és amint lehet, utánajárunk.
IV. 3D mozgás okozta rosszullét
Ezt elsősorban a karakter futása közbeni kamera remegés okozza. Ha ez kényelmetlenséget okoz, a Beállításokban letilthatjátok.[ESC] → [Egér/Kijelző] → Állítsátok be a [Kamera vezérlés - Képernyő remegés intenzitása] opciót.[ESC] → [Videó] → Tiltsátok le a [Teljesítmény - Mozgás elmosódás] opciót.
V. Egyszeri gombnyomással folyamatosan futás
Már most is lehetőség van arra, hogy egy gombnyomással folyamatosan fussatok. Menjetek a Beállításokba, hogy áttekintsétek vagy módosítsátok a jelenlegi irányítási beállításokat saját preferenciátok szerint.[ESC] → [Irányítás] → Engedélyezzétek a [Nyomd meg a gombot a futáshoz] opciót.
VI. Kontroller támogatás
Augusztusban tervezzük hozzáadni a kontroller támogatást.
A közelgő frissítés harci optimalizálásokat is tartalmaz, mint például a dinamikus sebzésjelzők, hogy javítsuk a játékbeli lövési élményt. Ha van további javaslatotok, kérjük, osszátok meg velünk a Visszajelzés csatornán. Köszönjük a játék támogatását!
Once Human Fejlesztői Csapat