Mostanában értékes visszajelzéseket kaptunk a Prime War kapcsán játékos közösségünktől és a KOL-októl. Ezek megoldása érdekében konzultáltunk játéktervezőinkkel, hogy megosszák meglátásaikat.
1. kérdés: Mi volt a Prime War eredeti célja?
Válasz: Egyedülálló nyílt világú élményt akartunk létrehozni, amely hatalmas többjátékos kooperatív csatákat tartalmaz óriási főnökök ellen. Így terveztük meg a Prime Wart, amely építési és védekezési elemeket is tartalmaz, hogy kiemelje a túlélési játékok jellegzetességeit.
2. kérdés: Hogyan lehet gyorsan áttörni egy főnök pajzsán? Kérem, osszanak meg stratégiákat és sebzés típusokat, amelyek hatékonyan törik át a pajzsot! Ezek a mechanikák nem egyértelműek a legtöbb játékos számára, különösen azoknak, akik egyedül próbálnak meg egy főnökkel szembeszállni.
Válasz: A memetikus-nyitott Gatling ágyúk és plazma rakéták, nehézfegyverek, mint az MGL, rakétavető, valamint taktikai eszközök, mint a gránátok és robbanóanyagok hatékonyan károsítják a főnök pajzsát. Különböző módszerek eltérő hatékonyságúak. A Gatling ágyú és plazma rakéta kombinációja a leghatékonyabb. Optimalizálni fogjuk a játékmeneti felületet, hogy egyértelműbb útmutatást és szabályleírásokat nyújtsunk. Továbbá fontolgatjuk játékbeli opciók hozzáadását, hogy a felkészületlenebb játékosok is részt vehessenek a pajzstörésben.
3. kérdés: Lesz-e egy hadijáték verzió (privát raid) a Prime Warban? Például, elindíthat 8 játékos egy kampányt anélkül, hogy az egész szervert bevonnák?
Válasz: Fontolgatjuk olyan játékmeneti opciók hozzáadását, ahol a kezdeményező szabályozhatja a részvételi engedélyeket, és várjuk a további ötleteket a játékosoktól.
4. kérdés: Van-e bármilyen AI funkció, amely segíthet a Prime War teljesítésében? Mi van, ha a szerverem lassú, de mégis szeretném kipróbálni a Prime Wart?
Válasz: Jelenleg nincsenek konkrét tervek AI bot bevezetésére. Alacsony részvételi szám esetén egy dinamikus nehézségi rendszert vizsgálunk, amely igazodik a résztvevők számához.
5. kérdés: Lesz-e PvP mód az ilyen típusú tevékenységek körül a jövőben?
Válasz: Bár jelenleg nincsenek tervek, értékelni fogjuk egy PvP mód lehetőségét. Elkötelezettek vagyunk a még vonzóbb játékmeneti funkciók bevezetése mellett.
6. kérdés: Hetente hányszor vehetünk részt a Prime Warban és nyerhetünk jutalmakat?
Válasz: A Prime War jelenleg kétféle jutalmat kínál:
1. Első tisztítási jutalmak, amelyeket szezononként csak egyszer lehet igényelni; és 2. Tisztítási Értékelési Jutalmak, amelyek korlátlanul megnyerhetők.
7. kérdés: Hogyan döntöttetek a végső zsákmány “Értékelési” rendszeréről?
Válasz: A jelenlegi “Értékelési” mechanizmust azért terveztük, hogy ösztönözzük az aktív részvételt a Prime Warban, ahelyett, hogy az AFK viselkedést bátorítanánk. Célunk, hogy a különböző készségszintű és játékmódú játékosok megfelelő jutalmakat kapjanak, ahelyett, hogy a fő jutalmakat kizárólag a harcra összpontosító játékosok kapnák. Észrevettük, hogy egyes játékosok nagyobb kihívást keresnek, ezért fontolgatjuk a főnök viselkedésének és a harci/értékelési szabályok finomítását, hogy megfeleljenek ennek az igénynek.
8. kérdés: Van-e jutalom a Prime War teljesítéséért, ha egy csapatban végezzük?
Válasz: Az egyének és a csoportok egyenlő hozzáféréssel rendelkeznek a jutalmakhoz.
9. kérdés: Hogyan csökkenthetjük a késleltetést a Prime War során?
Válasz: Folyamatosan optimalizáljuk a teljesítményt és a késleltetési problémákat a Prime Warban (és az egész játékban).
10. kérdés: Az utolsó kérdés a Purification játékmenetről: Sok Meta jelentette, hogy nem kapott Starchromot a Purification során. Miért van ez?
Válasz: Ennek a problémának két lehetséges oka van:
1. Jelenleg heti Purification korlát van a Starchromra vonatkozóan. A heti Purification mennyiséget a Stardust Resonant Filteren keresztül ellenőrizheted. Ha túlléped ezt a határt, nem fogsz tudni további Starchromot szerezni. *A tisztítás csapattársakkal is fogyasztja a korlátot.
2. Volt néhány probléma a határokkal. Ahogy a játékosok területei különböző helyeket ölelnek fel, néhány Starchrom olyan helyeken esett le, ahol a játékosok nem tudták elérni. Ennek a problémának a megoldása érdekében bevezettünk egy garantált intézkedést, hogy mindenki megkapja a jutalmat.
3. Ha bármely játékos tapasztalta a fenti problémákat vagy más okok miatt nem kapta meg a Starchrom jutalmat, kérjük, nyújtsa be visszajelzését a Discordon vagy a játékon belüli ügyfélszolgálaton keresztül, és az ellenőrzés után újra kiadjuk a jutalmat.
• Módszer 1: Menj az Ügyfélszolgálathoz a visszajelzési szekcióban a Discord szerverünkön, és kövesd az utasításokat.
• Módszer 2: Csatlakozz hivatalos Discord szerverünkhöz, kattints a [Tagok listájának megjelenítése] a jobb felső sarokban, majd kattints a [Once Human Game Support] gombra, hogy közvetlen üzenetet küldj nekünk.
Köszönjük a figyelmet és a téma megvitatását. Rávilágított arra, hogy játékmenetünk tovább fejleszthető. Reméljük, továbbra is megosztjátok velünk visszajelzéseiteket. Minden javaslatot komolyan veszünk és törekszünk arra, hogy javítsuk a játékélményt.