Figyelemmel kísértük az építési rendszerrel kapcsolatos visszajelzéseiteket, és egyetértünk abban, hogy jelentős javításokra van szükség. A mai epizódban néhány általatok felvetett problémát fogunk megvitatni, és megosztjuk veletek a fejlesztési terveinket. Vágjunk bele!
I. Tető és lépcső igazítása
Sokan jeleztétek, hogy nehézségekbe ütköztetek a tetők és lépcsők megfelelő illesztésével, ami frusztrálóvá tette a munkát.Megértjük, hogy a zökkenőmentes építés kulcsfontosságú, ezért ennek javítása magas prioritást élvez. Örömmel jelentjük be, hogy egy Rács Igazítási Rendszer fejlesztése folyamatban van, és a következő hónapban ki is adjuk. Ez a rendszer, a folyamatos optimalizálásokkal együtt, segíteni fog abban, hogy gyönyörű otthonokat és innovatív belső tereket hozhassatok létre gyorsan és könnyedén.
II. Építési korlátok
Sokan úgy éreztétek, hogy a jelenlegi építési korlátok gátolják a kreativitásotokat, és nem engedik, hogy a területeteket teljes mértékben kiépítsétek.Két része van ennek a problémának. Először is, a játékbeli tippek félrevezetőek lehettek. Ezek a tippek egy adott típusú komponens korlátját határozták meg, nem pedig az általános építési korlátot. Frissíteni fogjuk ezeket a tippeket, hogy egyértelműbbek legyenek, és emeljük bizonyos komponens típusok elhelyezési korlátját is.
Miközben fontolóra vettük az általános építési korlát növelését, a játék nyílt világával kapcsolatos technikai korlátok miatt szükséges fenntartani bizonyos határokat, különösen a vadonban történő építkezésnél. Azok számára, akik teljesen ki akarják bontakoztatni kreativitásukat, az Eternaland építési helyszínt javasoljuk. Emellett új játékelemeket tervezünk bevezetni kifejezetten azok számára, akik szeretnek építeni, így több lehetőséget és változatosságot kínálunk majd.
III. Visszajelzést kaptunk a játék víz- és elektromos eszközeivel kapcsolatban, különösen a következő problémákról:
1. A vezetékeket és vízcsöveket nem lehet leválasztani, csak lebontani.
2. Nehéz megkülönböztetni a vízeszközök bemeneteit és kimeneteit.
3. A vízcsövek nem képesek olajat vagy szennyezett savat szállítani.
Aktívan dolgozunk ezeknek a problémáknak a megoldásán. Az első problémát úgy fogjuk orvosolni, hogy egyszerűsítjük a vezetékek és csövek kezelésére szolgáló felületet. A második problémára a vízeszközökre irányjelzőket fogunk hozzáadni. A harmadik problémát úgy oldjuk meg, hogy a vízcsöveket általános csövekké alakítjuk át, amelyek képesek lesznek olajat és szennyezett savat is szállítani. Összességében az a célunk, hogy a játék funkcióit könnyebben kezelhetővé és érthetővé tegyük, miközben megőrizzük azok élvezhetőségét.
IV. Egyes játékosok aggódnak amiatt, hogy az Akváriumok csak egy halat tudnak befogadni, és hogy csak az akvárium tulajdonosa látja a halat.
Hamarosan növelni fogjuk az Akváriumok kapacitását, hogy több halat is tarthassanak. Az a hiba, hogy mások nem látják a halaidat, hamarosan javításra kerül. Ezenkívül új típusú Akváriumokat is bevezetünk a játékba. Maradjatok velünk!
V. Ami a mezőgazdasági rendszert illeti, néhány játékos jelezte, hogy a Növekedési Lámpák és öntözőrendszerek hatótávja és költsége nincs egyértelműen meghatározva.
Még mindig optimalizáljuk a mezőgazdasági rendszert, és hamarosan hozzáadunk hatótávjelzőket és költséginformációkat.
VI. Egyes játékosok véletlenül aktiválják az öntözőeszközöket, amikor F-et nyomnak ültetés közben.
Módosítani fogjuk az irányítást, hogy semmi ne zavarja meg az ültetési élményt. Emellett egyeztetéseket folytatunk a Deviation tervezőcsapattal, hogy megvizsgáljuk, hogyan javíthatják a Deviation készségek az ültetési élményt.
A következő epizódban megosztjuk veletek a játék további aspektusainak optimalizálásával kapcsolatos előrehaladásunkat. Kérjük, osszátok meg velünk ötleteiteket és gondolataitokat. Köszönjük, hogy támogatjátok a játékot!