2 min read
04 Aug
04Aug

Korábban beszéltünk arról, hogy milyen terveink vannak a Combat 3C rendszer (karakter, kamera és irányítás) visszajelzéseinek kezelésére. Ezúttal az interakciókat és az audio élményt optimalizáljuk, és várjuk a véleményeiteket.



[UI és Interakciós Problémák]


I. A játékosok kérték a lehetőséget, hogy több billentyűparancsot testre szabjanak. Megvalósulhat ez a jövőben?

Egy közelgő frissítés után a beállítások lehetővé teszik, hogy bármelyik billentyűt hozzárendeljétek a meglévő funkciókhoz. Az augusztus 1-jei javításban már néhány billentyűparancsot elérhetővé tettünk a konfigurációhoz. A következő hónap során lehetővé tesszük a játékosok számára az interakciós gomb, a szabad kamerás építési mód gomb és a jármű mód gomb testreszabását is.

II. Mi a helyzet a többnyelvű billentyűzetekkel?

A többnyelvű billentyűzetek használhatók. Ezek alapértelmezés szerint olvashatók, de testreszabást is támogatnak.


III. A fegyverek egérgörgővel való váltásával kapcsolatban…

A következő hónapban hozzáadunk egy lehetőséget a beállításokban, amellyel a játékosok kikapcsolhatják az egérgörgőt.


IV. A játékosok szerint, amikor belépnek vagy kilépnek a területükre, folyamatosan felbukkanó tippek zavarják a játékélményt. Hogyan fogjátok ezt megoldani?

Tudatában vagyunk ennek a problémának, és azt tervezzük, hogy a következő hónapban bevezetünk egy lehetőséget, amellyel kikapcsolhatjátok ezeket a tippeket, így kérjük, legyetek türelemmel, amíg dolgozunk rajta.


V. A játékosok szeretnék testreszabni a jobb oldalon felbukkanó tippeket (területi névjegyek), amelyek zavarhatják a játékélményt. Lesz erre lehetőség?

Ez pontosan a mi elképzelésünk is. A jövőben lesz lehetőség a játékosok számára, hogy be- vagy kikapcsolják a jobb oldalon felbukkanó tippeket (területi névjegyek).
VI. Néhány játékos szeretné testreszabni, hogy mennyi információ jelenik meg a HUD-ban. Lehetséges lesz ez?Természetesen. Köszönjük a javaslatot. A jövőben a játékosok a beállításokban testreszabhatják, hogy mely modulok szerepeljenek a HUD-jukban.


VII. Néhány játékos nem szereti, ahogyan az ajtókkal interakcióba lépnek. Hogyan tervezitek ezt optimalizálni?

Ezzel kapcsolatban azt tervezzük, hogy 30%-kal megnöveljük az ajtók interakciós távolságát, így a játékosok könnyebben nyithatják és zárhatják az ajtókat.


VIII. Néhány játékos reméli, hogy lesz lehetőség az üzenetvirágok blokkolására.

Valójában már van ilyen lehetőség. A beállításokban a Egér/Képernyő -> Játékmenet -> Interfész Dinamikus Megjelenítése menüpontban kikapcsolhatjátok az üzenetvirágokat.



[SFX]


I. Néhány játékos kérdezi, hogy lesz-e több rádiózene. Van erre tervetek?

Dolgozunk azon, hogy több zenét adjunk hozzá a jövőben. Ehhez szorosan együttműködünk a NetEase Cloud-dal, hogy a játékosok kedvenc zenéiket hallgathassák a játékban.


II. A háttérzene túl hangos a játékban. Hogyan tervezitek ezt javítani?

A játékosok már most lejjebb vehetik a háttérzene hangerejét a játékban. Csak menjetek a Beállítások menübe, és ott megváltoztathatjátok (a legtöbb audió hangerő beállítható ott).


III. A játékosok azt szeretnék, ha a fegyver hanghatásai javulnának, ami többé-kevésbé befolyásolja a játékélményt. Van erre tervetek?

Néhány fegyver hanghatásával kapcsolatban, mint például a Fortress Warfare, már van tervünk az optimalizálásra, különösen a lecsengő hanghatás simábbá tételére a jövőben.


IV. Néhány játékos szerint a lépéshangok a játékban egyhangúak. Miért van ez?

Egyedi lépéshangokat terveztünk, amikor a karakterek különböző textúrákkal érintkeznek, és ezek a hanghatások már elérhetők a játékban. Ha nem hallotok különböző lépéseket, akkor ez lehet egy hiba, így kérjük, jelentsetek ezt a problémát a Co-Dev platformunkon, és gondoskodunk a megoldásról. Köszönjük a támogatásotokat!


V. Néhány PvP játékos szerint a találatok hanghatása javításra szorul. Mit gondoltok erről?

A játékosoktól kapott visszajelzések vegyesek, egyesek szerint a hangerő túl alacsony, míg mások szerint túl magas. Tovább teszteljük ezt a problémát, és ennek megfelelően állítjuk be, hogy optimalizáljuk a játékélményt.


VI. Néhány játékos szerint a motorbicikli dudálásának hanghatása túl alacsony. Miért van ez?

Amikor a játékosok zenét hallgatnak, annak érdekében, hogy tisztán hallhassák a zenét, a dudálás hangja elnyomódik. Ha kikapcsoljátok a zenét, a dudálás hangja visszaáll a normál szintre. Emellett, tekintettel arra, hogy a dudálás hangja túl hangos lehet, ami zavarhatja a közelben lévő játékosokat, van egy mechanizmus, amely bizonyos szinten tartja.


VII. Következő kérdés, a “Szennyezési Zónákban a figyelmeztető hangok túl gyakran aktiválódnak.” Hogyan tervezitek ezt javítani?

Jelenleg a beállításokban kikapcsolhatjátok ezt a hanghatást, mint átmeneti megoldás. Közben egy jövőbeli frissítésben javítjuk ezt a problémát.


VIII. A Stardust Resonant Filter hangja túl hangos. Van tervetek ennek javítására?

A jelenlegi mechanizmus szerint, amikor betesztek egy Echo Stone-t, a konverter aktiválódik és hangot ad ki. Ezzel kapcsolatban hallottuk a visszajelzéseiteket, így a jövőben állítjuk és optimalizáljuk ezt a hanghatást.


IX. Hogyan állíthatom be a rádió, közvetítés és jármű rádió hangerejét?

Ezeknek a hanghatásoknak a hangerejét a [Beállítások] -> [Audio] -> [Rádió] menüben állíthatjátok be (a legtöbb hanghatás hangereje beállítható a Beállításokban). Minden ilyen funkció már elérhető a játékban, így bátran próbáljátok ki.


Következőként megosztjuk, hogyan optimalizáltuk a játék további aspektusait. Bátran osszátok meg ötleteiteket és gondolataitokat. Köszönjük, hogy támogatjátok a játékot!

Comments
* The email will not be published on the website.