Az Once Human szerverkarbantartáson fog átesni augusztus 15-én, 04:00-kor (UTC). Mivel ez a frissítés meglehetősen nagy, a karbantartás várhatóan 5 órán át fog tartani. Kérjük, ennek megfelelően tervezd meg a játékidődet, és köszönjük a megértésedet és támogatásodat.
Az Once Human globális megjelenése óta figyelmesen hallgatjuk és megválaszoljuk közösségünk visszajelzéseit és javaslatait. Ez a karbantartás a következő tartalmakat fogja tartalmazni:
[Új Állattenyésztési Funkció]
Egy vadonatúj állattenyésztési funkció vált elérhetővé. Fogj be és nevelj állatokat, és építsd meg a posztapokaliptikus álomfarmodat!
1. A nyílt világban található legtöbb állat (beleértve a szarvasokat, farkasokat, juhokat, vaddisznókat, medvéket, nyulakat és krokodilokat) befogható és visszavihető a területedre, hogy felneveld őket. A jövőben még több állat lesz elérhető!
2. Minden állatnak más szokásai és tulajdonságai vannak. Speciális lakóhelyet kell építened az egyes állattípusok számára, és megfelelő ételt kell biztosítanod nekik.
3. Amint egy állat eléggé megszelídül, bőrüket vagy húsukat gyűjtheted.
4. Néhány állat természeténél fogva agresszív, és még a területed védelmében is segíthet a Deviánsok támadásai ellen!
• A szeptemberi frissítés lehetővé teszi majd az állatok tenyésztését is, hogy ritka és egyedi példányokat szerezhess!
[Megújított Horgászati Rendszer]
A megjelenés óta rengeteg értékes visszajelzést kaptunk a horgászati minijátékkal kapcsolatban. A játékosok jelezték, hogy nehezen tudnak halat fogni, vagy nem érthetőek számukra a horgászat irányításai. Megértjük a problémát, ezért átdolgoztuk a horgászati rendszer néhány elemét. Csökkentettük a várakozási időt, és növeltük a halastavakban tartható halak számát. Emellett sok ritka új halfajt is hozzáadtunk.
1. Az új horgászati minijáték során a kitartásod és a hal energiája csap össze. A horgász zsinór feszültsége a képernyő közepén jelenik meg. Minél jobban be kell húznod a halat, miközben ügyelned kell arra, hogy a zsinór ne szakadjon el. Amikor a hal kifogy az energiából, sikeresen kifogtad.
2. Néhány kis hal most már csaliként is használható. A nagy és vad halak jobban kedvelik a kis halakat, mint a szokásos csalit.
3. Optimalizáltuk a halfajtákat. Csökkentettük a horgászatnál vagy a hal beakasztásánál szükséges várakozási időt.
4. Új ritka halfajtákat adtunk hozzá: Északi csuka (Blood Jade), Naphal (Black Rose), Szivárványos pisztráng (Blue Porcelain), Szopós hal (Spotted), Oscar hal (Amber), Pompano (Opal), Barrakuda (Aquamarine), Koi hal (Clous), Guppi (Peacock), Fekete sügér (Pure White), Fejős ponty (Gold Knife), Szardínia (Blood Mark), Tilápia (Red Giant) és Vitorláshal (Purple Down).
5. Optimalizáltuk a halastavakat, hogy egyszerre több halat is tárolhassanak. Minden halastó legfeljebb nyolc halat képes befogadni, a halak méretétől függően.
[Új Vadon Játékmódok]
Sproutlet Hódítás (Csak az Evolution’s Call exkluzív része)
Nyitási idő: Minden kedden, csütörtökön és szombaton, szerveridő szerint 16:20-kor.
Helyszínek: Egy véletlenszerű település a Chalk Peak, Lone Wolf Wastes vagy Blackheart régióban.
Szabályok: Ez a játékmód 20 percig tart. Az esemény kezdetétől számított 5 perc után megkezdődik a Sproutletite megjelenése, amit különböző bányászati módszerekkel lehet megszerezni. Az esemény zónában lévő Meták PvP csapatokban lesznek. Az esemény alatt minél több Sproutletite-ot viszel magaddal, annál többet veszítesz el, ha legyőznek.
Jutalmak: A Meták a táborban Nisánál 1:1 arányban válthatják be a Sproutletite-ot Sproutletekre.
[Ancient One's Trial]
Többen jelentették, hogy látták az Ősi Lényt leszállni a Chalk Peak legmagasabb hegyére. Az Ősi Lény próbája vár minden Metára, aki fel tud mászni a magas hegy tetejére. Szállj fel az Ősi Lényre, és nézz szembe egy próbával, amely próbára teszi az elszántságodat és bátorságodat.
Azok a Meták, akik elnyerik az Ősi Lény elismerését, rengeteg jutalmat kapnak! Hívd össze a legmegbízhatóbb társaidat, és próbáljátok ki együtt az Ősi Lény próbáját!
[Mod Átalakítás]
1. A mod átalakítás akkor válik elérhetővé, amikor elérted a 40. szintet a kezdő szezonban, vagy amikor belépsz egy nem kezdő szezonba. Az átalakítási funkció a Mod Hátizsák jobb felső sarkában található.
2. Hat nem fejlesztett Legendás modot alakíthatsz át egy olyan Legendás moddá, amelynek fő tulajdonságát te választhatod ki.
3. Az átalakítással szerzett modok tartalmazhatnak alapvető utótagokat (nincs, Erőszakos, Precízió, vagy Deviáns Energia). Ha a hat mod közül négy ugyanazt az utótagot tartalmazza, az átalakított mod garantáltan ugyanazzal az utótaggal rendelkezik majd. (Ez feltételezi, hogy az átalakított mod rendelkezhet az adott utótaggal. Például a Lucky 7 nem lehet Precízió utótaggal, és az Embers nem lehet Fagyörvény utótaggal.)
4. Az átalakított mod tulajdonságainak szintjei az átalakításhoz használt hat mod tulajdonságainak szintjétől függenek.
[Kontroller Támogatás]
A Once Human mostantól támogatja a játékkontrollereket! Próbáld ki a játékot egy másfajta élményként a kedvenc kontrollereddel.A játék automatikusan felismeri a kontrollered gombkiosztását. Jelenleg elérhetőek az Xbox, PlayStation és Switch Pro kontroller kiosztások. Ha a kontrolleredet nem ismeri fel helyesen a játék, kérjük, jelezd nekünk a kontrollered típusát és a preferált gombkiosztást.
Az alábbi előre beállított irányítási sémák közül választhatsz:
1. Alapértelmezett: A legtöbb Once Human játékos számára alkalmas.
2. Balkezes: Balkezes játékosoknak megfelelő.
3. Lövöldözős: Hasonló a legtöbb mainstream lövöldözős játékhoz.
4. Akció: Hasonló a legtöbb mainstream akciójátékhoz.Mivel a kontroller támogatás egy új funkció, még mindig optimalizálunk bizonyos részeket a játékban a kontrollerekhez, és előfordulhat, hogy a kontrollerek nem működnek minden funkcióval.Keményen dolgozunk a szükséges beállításokon és fejlesztéseken, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk.Jelenleg a következő funkciókban nem elérhető a kontroller támogatás:
5. Kamera mód
6. Fegyver vagy jármű matricákhoz kapcsolódó tevékenységek
7. Zongorázás és más olyan funkciók, amelyek nehezen használhatóak kontrollerrelHa a játék lefagy, vagy bármilyen más probléma lép fel, miközben kontrollert használsz, kérjük, jelezd nekünk a visszajelzési csatornáinkon keresztül. A véleményeid és javaslataid fontosak számunkra, komolyan vesszük őket, és amint lehet, foglalkozunk velük.További optimalizálásokat is végrehajtottunk a billentyűzetekkel, kontrollerekkel és ezek beállításaival kapcsolatban:
8. Támogatás hozzáadása a kontroller rezgéséhez. Ezt a Beállítások képernyőn lehet engedélyezni vagy letiltani.
9. Támogatás hozzáadása a francia és német billentyűzetekhez. A Beállítások képernyőn választhatod ki a billentyűzet kiosztást.
10. Az Irányítás beállítások képernyő megjelenítési logikájának és néhány leírásnak az optimalizálása, hogy könnyebb legyen megtalálni a kívánt beállításokat.
[Fizetett Tartalmak Keresztkarakteres Megosztása]
A fizetett tartalmak keresztkarakteres megosztása mostantól hivatalosan elérhető! A fizetett kozmetikai tárgyak és prémium valuták (például Crystgin) megoszthatók az ugyanazon fiókhoz tartozó összes karakter között ugyanazon régióban. További információkért tekintsd meg a Once Human Keresztkarakteres Megosztási Szabályokat a hivatalos weboldalunkon.
[Szerver Meghívók]Különleges meghívókódok mostantól elérhetők. Ha egy szerver tele van, a szerveren már lévő játékosok a menüből elérhető Játékos Információ képernyőn találhatják meg a meghívókódjukat. Ezt a kódot megoszthatják barátaikkal. Azok a barátok, akik megkapják a kódot, beléphetnek a szerverre, még akkor is, ha az már tele van.
Megjegyzés: Mivel a szerverek kapacitása korlátozott, a meghívókódokkal csatlakozó játékosok száma is korlátozott. Amint egy szerver eléri ezt a limitet, több játékos már nem csatlakozhat, még akkor sem, ha rendelkezik kóddal. Ezért ajánlott, hogy minél hamarabb hívd meg barátaidat. Minden játékos legfeljebb öt barátot hívhat meg.
[Szezonok]
Néhány szerver hamarosan először vált szezont. Az alábbiakban hasznos információkat találsz a Once Human szezonrendszerével kapcsolatban.
I. Mik azok a szcenáriók és szezonok a Once Human játékban? Milyen hosszú távú élményt nyújt a játék?
Célunk, hogy különböző túlélési élményeket kínáljunk, így mindenki találhat valamit a játékban, ami tetszik neki. Emellett folyamatosan frissítjük a játékot, hogy mindig izgalmas legyen. Ezért döntöttünk úgy, hogy több szcenáriót is beépítünk a játékba.
Egy szcenárió egy szerver játékmeneti témáját jelenti. A Once Human globális indulása két szcenáriót kínált: a Manibus a PvE-re, míg az Evolution’s Call a PvP-re összpontosít.
Szeptemberben és októberben új szcenárió tartalmakat bemutató különleges eseményeket hozunk be. A szeptemberi szcenárió frakció alapú PvP-t fog tartalmazni, míg az októberi egy együttműködésen alapuló PvE szcenáriót hoz egy új térképpel és hőmérséklet-alapú túlélési mechanikával. Ezen kívül dolgozunk egy olyan szcenárión is, amely korlátlan PvP-t kínál, hosszabb szezon ciklussal, valamint egy örök szcenárióval. Továbbá évente legalább négy új szcenáriót tervezünk kiadni.
A szezonok az egyes ciklusokat és előrehaladást jelölik egy adott szcenárióban. Minden szezon hossza a szcenáriótól függ. Minden szezon több fázisra lesz osztva a szcenárió jellemzői alapján. A játékban elérhető tartalmak fokozatosan nyílnak meg, ahogy a szerver előrehalad a szezonok során, biztosítva, hogy mindig legyen valami új élmény. Amikor az összes szcenárió tartalom elérhetővé válik és a szezon a záró fázisba ér, jelentkezhetsz egy új szcenárióra, miközben megtarthatod az aktuális szcenárióban elért eredményeidet. Természetesen választhatod azt is, hogy folytatod a játékot és teljesíted a célokat az aktuális szerveren, amíg a záró fázis véget nem ér. Jelenleg a záró fázis négy hétig tart. Ez a játék víziója, amely reményeink szerint sokoldalú és folyamatosan izgalmas élményt nyújt majd számodra.
II. Hogyan lehet jelentkezni egy új szcenárióra?
Az új szcenárióra való jelentkezés a jelenlegi szcenárió utolsó fázisában lehetséges. Miután jelentkeztél, azonnal megkezdheted az új kalandot. Alternatívaként dönthetsz úgy is, hogy nem jelentkezel azonnal, és akár további négy hétig is folytathatod a felfedezést és harcot a jelenlegi szervereden, ez idő alatt bármikor jelentkezhetsz egy új szcenárióra.Ha a szervered utolsó fázisának végére nem döntöttél még, melyik új szcenárióhoz csatlakozz, a jelenlegi szervered bezárul, és a karaktered visszatér az Eternaland-be, ahol folytathatod a játékot, vagy bármikor jelentkezhetsz egy új szcenárióra.
III. Amikor egy szcenárió véget ér, elvesztem a játékon belüli haladásomat?
Nem, nem veszíted el a haladásodat. Nagyra értékeljük a játékba fektetett erőfeszítéseidet és idődet. Még akkor is, ha egy szcenárió véget ér, vagy idő előtt kilépsz belőle, megtarthatod a megszerzett jutalmakat (néhány ritka kivételtől eltekintve, például szcenárióspecifikus tárgyak vagy Memetika tárgyak esetében). Azonban annak érdekében, hogy minden szcenárió önálló élményt nyújtson, és hogy minden játékos élvezhesse a játékot a haladásától függetlenül, a következő szabályokat alkalmazzuk:
IV. Hogyan hozhatok át tárgyakat az Eternaland Raktárból egy új szcenárióba?Amikor belépsz egy új szcenárióba, egy bizonyos mennyiségű Erőforrás Pontot kapsz. Minden tárgy, amit az új szcenárióba hozol, egy adott mennyiségű Erőforrás Pontba kerül. A szükséges pontok mennyisége tárgyanként változik, és a játékban ellenőrizhető. Minden alkalommal, amikor csatlakozol egy új szcenárióhoz, új Erőforrás Pontokat kapsz.
Szezonoptimalizálások
Az új szezonban egy nagyobb nehézségű új szcenáriót vezetünk be. A szcenárió két harci környezetet fog tartalmazni, amelyek mindegyike eltérő Cradle Override kombinációkat, Szuper Anomália típusokat, exkluzív tervrajzokat és kalibrációs tervrajzokat kínál. Emellett két harci nehézségi szint lesz elérhető ebben a szcenárióban: Normál és Nehéz. A Nehéz nehézségi szinten a Deviánsok, kazamaták és egyéb kihívások nehezebbek lesznek, de több jutalmat is kínálnak. Választhatsz, hogy melyik harci nehézségi szinten szeretnél játszani.Amikor a szezon eléri a zárási fázisát, a személyes területed és a járműveid mobil területe automatikusan elmentésre kerül ház tervrajzként az új szezonban való felhasználásra.
Új bolt elemek
Új kozmetikai tárgyak érkeznek a Once Human-ba! Megtekintheted és megvásárolhatod őket a Boltban.
1. Az Afternoon Latte divat szett (Ritka minőség) a frissítés után lesz elérhető. Térj vissza az iskolába ezzel a csinos és megfizethető szettel!
2. Új Epikus frizurák és Ritka sminkek lesznek elérhetők. Megtekintheted őket a Kozmetika - Haj és Smink menüpontban.
3. A Teddy Warrior divat szett (Epikus minőség) és a Teddy Partner kedvezményes témacsomag a frissítés után lesznek elérhetők. Ez a sokoldalú harcos harcol, gyógyít, és még egy jéghideg italokkal teli hűtőtáskát is cipel!
4. A Lightforge zsákmányládák most elérhetők!
Nyisd ki a Lightforge zsákmányládát, hogy garantáltan egy kozmetikai tárgyat kapj, valamint esélyt kapj a Lightforge kollekció kozmetikai tárgyainak megszerzésére! Nem kapsz ismétlődő Lightforge kollekciós kozmetikai tárgyakat. 30 nyitás után garantáltan kapsz egy Lightforge kollekciós kozmetikai tárgyat. Az ismétlődő kozmetikai tárgyak zsetonokká alakulnak át, amelyeket beválthatsz Lightforge zsákmányláda jutalmakra vagy Siderite-ra.
5. A Pyro Glide jármű kozmetika (Legendás minőség), a Psychedelic Skull divat szett (Legendás minőség), és a Primordial Flame fegyver kozmetika (Epikus minőség) augusztus 16-án lesznek elérhetők.
Nyisd ki a Lightforge zsákmányládát, hogy esélyt kapj ezeknek a limitált kiadású gyűjthető tárgyaknak a megszerzésére. Öleld át az örök lángokat, és szárnyalj a szabadság felé!
[Eseményfrissítések]
1. Wilderness Express: augusztus 15-én kezdődikÉlvezd a versenyt a vadonban egyedül vagy csapatban, és szerezz pontokat a megtett távolság és ütközések alapján. Érd el a szükséges pontszámot, hogy jutalmakat, például Starchromot és a limitált kiadású Fulfilled Wish Vest kozmetikai tárgyat szerezz!
• Secure on Sight: augusztus 22-én kezdődikAz esemény során győzd le az ellenségeket, hogy zsákmányládákat szerezz, amelyek tartalmazhatnak mintakártyákat. Gyűjtsd össze a mintakártyákat és töltsd ki a Field Guide-ot a jutalmakért.
• Részletes szabályokért nézd meg az esemény képernyőt.
[Játékmeneti optimalizálások]A Prime War
1. Csökkentettük a Prime War visszaszámláló idejét 5 percre.
2. Új kategóriába soroltuk a Prime War Gatling ágyúit és toronyait, mint speciális épületek. Ezek már nem használják fel ugyanazt az építési határértéket, mint a többi védelmi telepítés.
3. Új időkorlátokat vezettünk be az épületek és létesítmények lebontására a Prime War-ban. Az időkorlát letelte után az épületek más Meták által lebontásra kerülhetnek. Az építkezéshez használt anyagok vissza lesznek térítve.
4. Új védelmi mechanizmust adtunk hozzá, amely megakadályozza, hogy az épületeket más Meták lebontsák, amint a Prime War boss fázisa elkezdődik.
5. Képernyőn megjelenő kijelzőt adtunk hozzá a Staroid létesítmények tartósságáról a Prime War-ban.
Territory Purification
1. Csökkentettük a Deviantok életerejét és az épületekre mért sebzésüket a bázisvédelmi módokban, például a Territory Purification és Workshop Defense módban.
2. Optimalizáltuk a Territory Purification oktató feladatot - Antimemetics Tech. A Metáknak most már el kell érniük a legegyszerűbb Territory Purification szintet (Lv. 15), mielőtt nekiállnak ennek a feladatnak. Győződj meg róla, hogy építesz védelmi telepítéseket, hogy megvédd a területed, mielőtt először kipróbálnád a Territory Purification-t.
Egyéb módosítások
1. Enyhén megnöveltük a magas szintű Cargo Conquest mérkőzések hosszát.
2. Ha egy Meta legyőzést szenved el Chaotic Cortexot viselve, a Chaotic Cortex már nem Stardust Flowers-ként, hanem olyan Chaotic Cortex modelleként fog leesni, amelyek könnyebben észlelhetők a többi Meta által.
[Területépítési optimalizálások]
1. Az építési mód mostantól rendelkezik egy Rács Igazítás rendszerrel, amely rács térképet jelenít meg a területeden.A Rács Igazítás mód lehetővé teszi, hogy a alapokat és létesítményeket rendezetebben helyezd el az alapra vagy a padlóra. A forgási szög rögzített 45 fokban a Rács Igazítás módban. Az alapokat fél falmagasságra emelheted vagy süllyesztheted a Rács Igazítás módban.
• Kikapcsolhatod a Rács Igazítás módot, hogy visszatérj az alapértelmezett szabad formájú építési módra.
2. Amikor a szezon belép a települési fázisba, a személyes területed és a járműveid mobil területe automatikusan mentésre kerül ház tervekként, amelyeket az új szezonban használhatsz.
3. A ház tervei mostantól menthetnek háttérképeket és épület kozmetikai elemeket is. A ház tervének előnézeténél most már szűrheted a létesítmények, háttérképek és egyéb tartalmak láthatóságát.
4. Az olyan létesítmények, mint a Sörfőző Kádak és Üzemanyag Finomítók mostantól helyesen mutatják az input-output arányt.
5. Mostantól könnyen lecsatlakoztathatod az elektromos vezetékeket és vízcsöveket a Vezeték / Vízcső kezelő képernyőről.
6. A hátizsákod mostantól láthatatlanná válik bizonyos bútorokkal való interakció során.
7. Amikor felszerelést készítesz, a Félkész Tárgyakhoz szükséges anyagok automatikusan hozzáadódnak, ha rendelkezel a szükséges mennyiségekkel.
Deviant Optimalizálások
1. A második szezontól kezdődően az ellenkező frakciók új kihívással néznek szembe—Super Anomaly. Az anomáliás erőkkel való folyamatos kitettség miatt az ellenségek új hatalmakat és extrém ellenállást nyertek a kontinensen. Szerencsére új gyengeségeik is vannak. Használj ki ezeket a gyengeségeket és győzd le őket, hogy jutalmakat szerezz!Helyszín: Nagyobb erődök a Hard és Pro dungeonokbanSuper Anomaly Típusok: Üresség, Fázis, Egyensúly, KoherenciaEllenintézkedések: Specifikus típusú sebzés vagy képességek, amelyeket a Cradle biztosít
2. Enyhén megnöveltük az alacsony és közepes szintű Deviantok HP-ját a Novice Szezonban. A Novice Szezon Deviantjai most nagyobb fenyegetést jelentenek és több sebzést okoznak.
3. A Nagyok (Ravenous Hunter, Treant, Arachsiam, Shadow Hound, és Forsaken Giant) már nem számítanak Deviantnak, és nem befolyásolják őket a Deviantokra vonatkozó sebzésbónuszok. Ehelyett csak a Nagyokra vonatkozó hatások befolyásolják őket.
4. Optimalizáltuk a Vulture Bomber robbanási sugárát és figyelmeztető jelzőt.
5. Fejlesztettük a Maniacok és Gnawerek éberségét és támadási logikáját magasabb nehézségi fokozatokban.
6. Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Deviant holttestek még mindig rendelkeztek ütközési dobozokkal, ami akadályozta a játékos lövéseit.
[Harci optimalizálások]
I. Kiegyensúlyozási módosításokFelmértük, hogy a kezdő szezonban néhány kiegyensúlyozási probléma merült fel, amelyeket az alábbiakban kezelünk:
1. Különböző építési formák eltérő Cradle aktiválási feltételekkel rendelkeznek, különösen PvP módban. Ennek megfelelően módosítottuk egyes Cradlek aktiválási nehézségi szintjeit, hogy a játék kiegyensúlyozottabb legyen különböző építési formák között.
Deadly Combo
• Régen: Gyengepont eltalálása golyóhatásokkal (Visszapattanás és Fragmensek) esetén a golyóhatás sebzése +25% 3 másodpercre.
• Most: Golyóhatások (Visszapattanás és Fragmensek) aktiválása után a golyóhatás sebzése +25% 4 másodpercre.
Transient Impact
• Régen: Power Surge aktiválása után a Power Surge sebzése +25% 3 másodpercre. • Most: Ellenség legyőzése után a Power Surge sebzése +25% és a Shock Elemental sebzése +18% 15 másodpercre.
2. A jelenlegi PvP szcenáriókban túlságosan erős DMG Csökkentő építési formák vannak. A hosszú ideig tartó földre kerülés negatívan befolyásolja a PvP élményt. Ennek megfelelően módosítottuk a Cradle DMG Csökkentés statisztikáit.
Agility
• Régen: Gurulás után DMG Csökkentés +15% 4 másodpercre.
• Most: Gurulás után Fegyver DMG Csökkentés +15% és Állapot DMG Csökkentés +15% 4 másodpercre.
Brawl Boost
• Régen: Az emberektől származó sebzés -20%, hatása félrecsökkent az emberi játékos legyőzése után.
• Most: Az emberektől származó sebzés -20%, hatása félrecsökkent az emberi játékos sérülése után.
3. Az Old Huntsman Boots célja a játékos irányításának egyszerűsítése volt, de ezek a csizmák túl erősek PvP módban, ezért enyhén csökkentettük hatékonyságukat.
• Régen: A Bull’s Eye aktiválása után a következő 1 lövés gyengepontként számít, még akkor is, ha nem találja el a gyengepontot. Gyengepont sebzés +30% a Bull’s Eye által érintett ellenségeknek.
• Most: A Bull’s Eye aktiválása után a következő 1 lövés, amely megjelölt célpontra kerül, gyengepontként számít, még akkor is, ha nem találja el a gyengepontot. Gyengepont sebzés +30% a Bull’s Eye által érintett ellenségeknek.
4. Néhány Deviation passzív képesség túl erős vagy túl gyenge, ezért az alábbi módosításokat végeztük el:
Psychic Kid
• Régen: Ha ez a Deviation harcol melletted, Psi Intenzitás +5%.
• Most: Ha ez a Deviation harcol melletted, Állapot DMG +5%.
Health
• Régen: A Deviation szinkronizálása +5 Max Stamina-t ad.
• Most: A Deviation szinkronizálása +10 Max Stamina-t ad.
Run Fast
• Régen: A Deviation szinkronizálása +3% Mozgási Sebességet ad.
• Most: A Deviation szinkronizálása +5% Mozgási Sebességet ad.
5. Közelharci fegyverek kiegyensúlyozási módosításai: Bizonyos közelharci fegyverek, mint a Scourge és a Long Axe túl erősek, míg a Fabled Masamune kritizált a Tartóssági problémái miatt. Ennek megfelelően módosítottuk a Fabled Masamune Tartóssági küszöbértékét a sebzéskibocsátásra.A Stun Baton indítása is túl hosszú, ezért növeltük a Power Surge aktiválásának alap esélyét és optimalizáltuk a leírását.
Scourge
• Régen: Támadási szorzó növelve az elvesztett HP alapján.
• Most: Közelharci DMG növelve az elvesztett HP alapján.
The Fabled Masamune
Régen:
• Kritikus sebzés +3% minden 1% Tartósság felett 60%-on.
• Támadás csökkentve -1% minden 1% Tartósság alatt 40%-on.
• Az első gyors támadás a fegyver kihúzása után +30% Támadási szorzóval rendelkezik, mindig kritikus találatot eredményez (Meták ellen nem hatékony), és csak egyszer aktiválható 15 másodpercenként.
• A gyors támadás után a fokozó hatások 5 másodpercig tartanak, de fokozatosan csökkennek.
Új:
• Kritikus sebzés +3% minden 1% Tartósság felett 50%-on, maximum +120%-ig. • Támadás csökkentve -2% minden 1% Tartósság alatt 20%-on.
• Az első gyors támadás a fegyver kihúzása után +30% Támadást biztosít, mindig kritikus találatot eredményez (Meták ellen nem hatékony), és csak egyszer aktiválható 15 másodpercenként.
• A gyors támadás után a fokozó hatások 5 másodpercig tartanak, de fokozatosan csökkennek.
Long Axe
• Régen: Nehéz támadás után minden fegyver +10% Kritikus Sebzés és +3% Közelharci Swing Sebességet kap 10 másodpercre, maximum 5 alkalommal halmozva. • Most: Minden célpont, akit nehéz támadás ér, minden fegyver +8% Kritikus Sebzés és +5% Közelharci Swing Sebességet kap 10 másodpercre, maximum 3 alkalommal halmozva.
Stun Baton
• Régen: Könnyű ütések és hatások 33% eséllyel okoznak Power Surge-t. Nehéz ütések Power Surge állapotú célpontokon további 50% Power Surge DMG-t okoznak a közeli ellenségeknek.
• Most: Könnyű ütések és hatások 80% eséllyel okoznak Power Surge-t. Nehéz ütések Power Surge állapotú célpontokon további Shock Status DMG-t okoznak, amely egyenlő a Psi Intenzitás 100%-ával a közeli ellenségeknek.
6. Keresztbúszálási kiegyensúlyozási módosítások: A Recurve Crossbow Kritikus Sebzése túl magas. Mind a háttéradatok, mind a játékosok visszajelzései azt mutatják, hogy szinte az egyetlen választás másodlagos fegyverként. Ezért csökkentettük néhány támogatási képességét. Mivel a Compound Bow Legendary fegyver, sebzéskibocsátása relatíve elégtelen volt. Ennek megfelelően megerősítettük passzív hatásait.
Recurve Crossbow
• Régen: Gyengepont eltalálása esetén Bull’s Eye-t okoz a célpontnak, és minden fegyver +30% Kritikus Sebzést kap a Bull’s Eye által megjelölt célpontokon 10 másodpercre.
• Most: Gyengepont eltalálása esetén Bull’s Eye-t okoz a célpontnak, és minden fegyver +15% Kritikus Sebzést kap a Bull’s Eye által megjelölt célpontokon 10 másodpercre.
Compound Bow
• Régen: Ideiglenes növekedés a Töltési Sebesség +6 és Kritikus Sebzés +10% a célpont eltalálásakor. Hatása maximum 3 alkalommal halmozható. Maximális halmozás elérése célpont legyőzésekor. Maximális halmozás esetén, célpont eltalálásakor Unstable Bomber aktiválódik.
• Most: Célpont eltalálása után Töltési Sebesség +6% és Kritikus Sebzés +10%, maximum 3 alkalommal halmozható és 6 másodpercig tart. Célpont legyőzésekor azonnal maximális halmozás elérhető.Maximális halmozás esetén, célpont eltalálásakor egy fokozott Unstable Bomber aktiválódik (kritikus találatot okozhat és egyensúlyvesztést idézhet elő a célpontoknál).Minden lövés után az Unstable Bomber DMG szorzója +3%, maximum 6 alkalommal halmozható. Ha elhibázod a lövést, a halmozás feleződik.Minden gyengepont eltalálásának 40% esélye van arra, hogy automatikusan újratölt egy nyílvesszőt.
Jaws
• Régen: Legyőzés után Blast Elemental DMG +30% 12 másodpercre.
• Most: Gyengepont eltalálása után Blast Elemental DMG +30% 8 másodpercre.
Doombringer
• Régen: 65% esély a Bull’s Eye aktiválására találat esetén.
• Most: 30% esély a Bull’s Eye aktiválására találat esetén; 80% esély 5 méteren belül.
Deviation Handling
• Régen: Ha a Deviation harcol melletted, DMG +50% a Deviantok ellen.
• Most: Ha a Deviation harcol melletted, DMG +50% a főellenségek és elit ellenfelek ellen (Kezdő szezon).Ha a Deviation harcol melletted, DMG +25% a főellenségek és elit ellenfelek ellen (Második szezon).
Fejlesztői Megjegyzések:
1. Mivel a tesztbábuk Deviant egységek, a Deviation Handling módosítás csökkenti a fa cölöpök által okozott sebzést, amikor Deviantok jelen vannak, a korábbi verziókhoz képest. Egyéb statisztikákat nem módosítottunk.Néhány játékos jelezte, hogy a The Last Valor alacsony sebzést okozott a tesztbábuk ellen. Ennek oka, hogy a The Last Valor a Penetration típusú fegyver, amely csökkentett DMG-t okoz a tesztbábuk ellen. Tervezzük, hogy többféle tesztbábút biztosítunk, amelyek közül választhatsz.
2. Füstgránát Mechanizmus Módosítása: Amikor a Füstgránát hatókörén belül támadsz, ideiglenesen elveszíted a Cloak hatást. Továbbá, a Füstgránát vizuális akadályozása már nem befolyásolja az elit és főnök szörnyeket.
Csata Statisztikák Hibajavításai:
1. Kijavítottuk azt a problémát, ahol a Squidward fegyver DMG bónusza megmaradt a fegyverváltás után. Kijavítottuk azt a problémát is, ahol a Squidward nem adott DMG bónuszt, amikor szövetségesre lövést alkalmaztak Bounce-al.
2. Kijavítottuk azt a problémát, ahol a Doyen Cloak duplán adta a DMG bónuszokat, miután a Frozen hatás véget ért.
3. Kijavítottunk néhány statisztikai hibát bizonyos Lila modokkal (Obliterate, Super Bullet, Soul Reap és Blaze Blessing).
4. Kijavítottuk a problémát, ahol a Portable Territory nem működött megfelelően. 5. Kijavítottuk a statisztikai megjelenítési és aktiválási hibákat a Most Wanted-ban. 6. Kijavítottuk azt a problémát, ahol a Hammerhead károsíthatta a felhasználót, amikor tesztbábuk ellen támadt.
7. Kijavítottuk a Tracking Bullet buff helytelen időtartamát.
8. Kijavítottuk azt a problémát, ahol a töltési sebesség bónuszok a Calibration Blueprints/mod attribútumok/set attribútumok miatt a töltési sebességet 100% fölé emelték.
III. Új Kiegészítések
Több új Kalibrációs Kézikönyv kategória került bevezetésre, amelyek elérhetők lesznek a Második Szezonban. Ezek a következők:
1. Frugal Style: Pisztolyokhoz és mesterlövész puskákhoz illik, lehetővé teszi a lövésekből hiányzó lőszerek visszanyerését. Ezt leesett felszerelések szétszerelésével vagy Super Anomalies legyőzésével szerezheted meg.
2. Vanguard Style: SMG-khez, puskákhoz és könnyű gépfegyverekhez illik, képes stabilizálni a kulcsszó effektusokat. Ezt leesett felszerelések szétszerelésével vagy Super Anomalies legyőzésével szerezheted meg.
3. Boost Style: Pisztolyokhoz és sörétes puskákhoz illik, képes növelni a kulcsszó aktiválási valószínűséget töltés közben. Ezt leesett felszerelések szétszerelésével vagy Super Anomalies legyőzésével szerezheted meg.
4. Overflow Style: Pisztolyokhoz és könnyű gépfegyverekhez illik, lehetővé teszi a töltények túlterhelését a lövési gyakoriság alapján. Ezt leesett felszerelések szétszerelésével vagy Super Anomalies legyőzésével szerezheted meg.
5. Energy Style: SMG-khez és puskákhoz illik, lehetővé teszi a lőszerek visszanyerését találatok után. Ezt leesett felszerelések szétszerelésével vagy Super Anomalies legyőzésével szerezheted meg.
Ezek közül választhatsz, amikor új forgatókönyvekre jelentkezel a jövőben.
Két új mod utótag került hozzáadásra:
1. Resonance utótag: Növeli a tartós sebzéskibocsátást, amikor Weakspot, Crit és Elemental DMG-t okozol. Elérhető nadrágokon és kesztyűkön a Prime War-ban.
2. Battle utótag: Növeli a Fegyver DMG-t és a Status DMG ellenállást PvP-ben. Elérhető felsőruházaton és cipőkön, beváltható a Sproutlet Shop-ban az Evolution’s Call-ban.
Módosítottuk a kulcsszó utótag modok megszerzési módszerét.A kulcsszó utótag modok mostantól a Nyilvános Krízis Eseményeken keresztül lesznek elérhetők, és minőségük javulni fog a szezon előrehaladtával.
Fejlesztői Megjegyzések:
• Különböző forgatókönyvek különböző megszerezhető tárgyakat kínálnak a játékmenet eltérései miatt, de minden forgatókönyvnek saját egyedi cseppjei kell, hogy legyenek. Ezért biztosítottunk mod utótagokat az Evolution’s Call és Manibus forgatókönyvekhez.
• Mivel nagy kereslet mutatkozik a sokoldalú kulcsszó utótag modok iránt, áthelyeztük megszerzésüket a Nyilvános Krízis Eseményekre, lehetővé téve, hogy minden forgatókönyv játékosai részt vehessenek és megszerezhessék ezeket a modokat.
1. Módosítottuk a Heavy Explosives szöveges leírását (a tényleges hatás változatlan maradt).
2. Kijavítottuk bizonyos szövegek megjelenítését, például a „DMG Reduction when in Deviated state” szöveget „Status DMG Reduction”-re, és „XX DMG”-t „XX Status DMG”-re változtattunk (a tényleges hatás változatlan maradt).
3. Frissítettük a buff sáv ikonokat közelharci fegyverekhez és kereszttüzekhez a vizuális tisztaság és olvashatóság javítása érdekében.
4. Csökkentettük az Energia Link fogyasztást a gear I-IV szintű kalibrálása során. 5. Fejlesztettük az anyagvisszatérítési értesítéseket a kalibrálás során, hogy biztosítsuk az anyagok visszatérítési arányának helyes megjelenítését.
6. Hozzáadtuk a taktikai eszközként használható Nagy Robbanó Hatóanyagú Shrapnel Gránátot, amelynek receptje az “Advanced Explosive Throwables” Memetic feloldásával szerezhető be.
Deviation Optimalizációk és Módosítások
1. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt egyes Deviációk nem támadták meg a tesztbábukat.
2. Optimalizáltuk a Zeno-Purifier akció animációját és vizuális effektjeit.
3. Optimalizáltuk a The Digby Boy és a Logging Beaver interakcióit a létesítményekkel. Új interakciót adtunk hozzá Rebeccával.
4. Új tulajdonságokat vezettünk be a Deviációkhoz a Második Szezonban.
Az alábbi Deviációk mostantól eséllyel szerezhetnek új tulajdonságokat:
• Extradimensional Cat
• The Digby Boy
• Growshroom
• Fetch-A-Lot Bunny
• Butterfly’s Emissary
• Festering Gel
5. Jelentősen növeltük a H37 Deviáció forrástermelési hatékonyságát, és hozzáadtuk a fekete lőport a megszerezhető tárgyak listájához.
6. A területen lévő Deviációk mostantól folyamatosan termelnek erőforrásokat gyűjtő platformokon (például Bányászati vagy Fakivágási Műveleti Platformok).
7. A gyűjtési előrehaladás a platform létesítményeknél mentésre kerül, amikor a Deviációk leállnak a munkával a Deviant Power hiánya miatt.
8. Csökkentettük a Deviációk PvP DMG faktorát, hogy megelőzzük bizonyos Deviációk azonnali játékosölését.
Túlélési Optimalizációk
1. Új automatikus zseblámpa funkció került bevezetésre, amely sötét területeken aktiválódik. Ez azonban gyakori fényerő-változásokat okozhat bizonyos jelenetekben. Ha kényelmetlenséget okoz, ez az opció kikapcsolható a beállításokban.
2. A vadonban szerzett receptúrákból nyert étel-formulák mostantól átvitelre kerülnek a szezonok között, így a játékosok nem lesznek kénytelenek újra megszerezni őket az új szezonokban a megfelelő ételek elkészítéséhez. A duplikált receptek az illetékes ételtárgyakká alakulnak.
3. Azok a karakterek, akik bizonyos túlélési állapotok alatt csökkent mozgási sebességgel rendelkeznek (például alacsony hidratáció vagy enyhe törések), mostantól csökkentett sebességgel sprintelhetnek.
Útmutatás Optimalizációk
1. Az egyszerűbb feladatvégzés érdekében új útmutatási funkció került hozzáadásra. Amikor a játékosok közelít egy célhoz, Mitsuko megjelenik, hogy irányítsa őket. Ez a funkció kikapcsolható a beállításokban a gyenge útmutatás mód kiválasztásával.
2. Fejlesztettük a Rift Anchor-ral kapcsolatos játékmenetet. A játékosok mostantól láthatják az összes Rift Anchor állapotát a világ térképén, és nyomon követhetik az unlock előrehaladást a Monolithok nézésekor.
Térkép Optimalizációk
1. Optimalizáltuk a térkép navigációt, így a játékosok mostantól a Monolith Danger Zone bejáratához lesznek irányítva a Monolith követésekor, nem pedig a Monolithhoz legközelebbi útra.
2. Optimalizáltuk a Securement Silo ikonok megjelenítési prioritását a világ térképén. Mostantól ezek egyszerre jelennek meg a Teleportation Towers ikonjaival, amikor nagyítanak vagy kicsinyítenek.
Jármű Optimalizációk
1. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt a járműterületi létesítmények nem kerültek helyesen elszámolásra a szezon végén.
2. Optimalizáltuk a kamera visszaállítási logikáját hátramenet közben, így az már nem aktiválódik, amikor a játékos a jármű hátsó részére néz hátramenet közben.
3. Optimalizáltuk a kamerahatásokat bizonyos járművek üléseinek cseréjekor.
4. Hozzáadtuk a lehetőséget, hogy a játékosok engedélyezhessék barátaik számára, hogy használják járműveiket és Platform Trailers-t az ő területükön, valamint más létesítményekben.
5. A játékosok mostantól elutasíthatják azokat a járműveket, amelyek nem az ő tulajdonukban vannak, a saját területükön.
Világ Felfedezési Optimalizációk
1. Optimalizáltuk a semleges erődök boltjainak kényelmét, így a játékosok könnyebben megtalálhatják a kereskedőt a Tall Grass területen.
2. Megváltoztattuk a Whispers interakciós gombját „H”-ra. A játékosok mostantól testre szabhatják ezt a gombot a „Rendszerbeállítások - Billentyűzet - Általános funkciók” menüben.
3. Állítottunk a Whispers megjelenítési határain egy bizonyos tartományban.
4. Csökkentettük az alacsony minőségű Whispers értesítéseit.
Szociális Funkciók Optimalizációi
1. Fejlesztettük a játékbeli hangfunkciót:
• Hozzáadtunk egy „Események” csatornát. A Stronghold Conquest, The Prime War és a Public Crisis Events során automatikusan átvált erre a csatornára a szövetségesekkel való valós idejű hangchathez.
• Csapat létrehozása után a hangchat automatikusan átvált a „Csapat” csatornára. • Hozzáadtuk az Új Chat felületet, amely elérhető az Enter billentyű és a mikrofon ikon megnyomásával a főfelületen.
Egyéb Műveleti Optimalizációk
1. Hozzáadtunk egy fordító funkciót a privát chathez, csoport chathez és a HUD chat csatornához.
2. Optimalizáltuk a játékos információk szerkesztési felületét a jobb felhasználói interakció érdekében.
3. Hozzáadtuk a megosztási funkciót a Deviation, Memetic Specialization, fegyvercrafting és mod finomító felületekhez, lehetővé téve a játékosok számára, hogy posztereket generáljanak másokkal való megosztáshoz vagy helyi mentéshez.
Főnök Börtön / Securement Silo Optimalizációk
1. Enyhén csökkentettük az Arachsiam dungeon nehézségét.
2. Optimalizáltuk az audioeffekteket az Empty House-ban a Securement Silo - PSI területen, és csökkentettük az Empty House statisztikáit normál nehézségi szinten.
Eternaland Optimalizációk és Kiigazítások
1. Kijavítottuk azt a problémát, hogy a távoli fák nem voltak láthatók Eternaland területén.
2. A szezon végén, ha a Spacetime Backpack tele van, a felesleges tárgyak egy új ideiglenes hátizsákba kerülnek. Ez az ideiglenes hátizsák 7 napig tárolja a tárgyakat; az ezt követő időszakban el nem vett tárgyak Astral Sand-re lesznek átváltva.
3. A Spacetime Backpack-ből a Season Backpack-be küldött tárgyak 6 napig kapcsolódva maradnak. Hozzáadtuk a képességet, hogy a kapcsolt tárgyakat a személyes tároló ládába helyezzük.
4. Kijavítottuk azt a problémát, hogy a járműterületi létesítmények nem voltak helyesen elszámolva a szezon végén.
5. Kijavítottuk azt a problémát, hogy a távoli fák nem voltak láthatók Eternaland területén.
Kereskedelmi Optimalizációk
1. Amikor tárgyakat adnak el az automaták csere módján keresztül, a megszerzett tárgyak már nem kerülnek közvetlenül az eladó hátizsákjába. Ehelyett az automaták tárolóhelyén lesznek elhelyezve. Az eladók interakcióba léphetnek az automatáikkal, hogy begyűjtsék a bevételeiket.
Fejlesztői Jegyzetek:
Korábban a bolttól kapott tárgyak közvetlenül a hátizsákba kerültek, ami miatt túltöltődhetettél felfedezés vagy harc közben, és nem tudtál futni. Ez a frissítés tárolóhelyet ad az automatához. Mostantól, amikor tárgyakat adsz el, a bevételek ebbe a tárolóhelyre kerülnek, és a játékosok interakcióba léphetnek az automatáikkal, hogy begyűjtsék a bevételeket.
Ez a funkció jelenleg a területen belüli automatákra vonatkozik. A jövőbeli frissítésekben kiterjed az automatákra a pickup teherautókon és a nagy Platform Trailereken is.
Egyéb Optimalizációk
1. Növeltük a Spacetime (Q) szkennelési tartományát.
2. Kiigazítottuk bizonyos túlélési körülményeket, amelyek csökkentették a mozgási sebességet (például alacsony hidratáltság vagy enyhe törések), hogy a karakterek csökkentett sebességgel sprintelni tudjanak.
Hibajavítások
1. Javítottuk és optimalizáltuk a jelenetproblémákat több régióban és településen a vadonban.
2. Javítottuk azt a problémát, amely során a kozmetikumok cseréje/eltávolítása az RV-nél az eredeti létesítménymodell eltűnését okozta interakció során.
3. Javítottuk a folyamatos ültetés problémáját, amely miatt magok és trágyák vesztek el.
4. Javítottuk a Chefosaurus Rex tűzokádó hatásának megjelenítési hibáját.
5. Javítottuk a anyagmegjelenítési hibát kő mennyezetek építésekor pickup teherautókon.
6. Javítottuk azt a problémát, ahol a Deviációk révén megszerzett mutált növények nem tudták teljesíteni a szezon célokat.
7. Javítottuk a lebegő virágágyás problémát Sunburyban.
8. Javítottuk azt a problémát, ahol a terület áthelyezése néha az területi terminál eltávolítását okozta.
9. Javítottuk azt a problémát, ahol a játékosok néha nem tudtak teleportálni a saját területükön belül.
10. Javítottuk azt a problémát, ahol a sátrak Blackfell Townban nem voltak elérhetők.
11. Javítottuk a értesítési háttér kijelzési hibáját.
12. Javítottuk azt a problémát, ahol a Deviációk nem jelentek meg, ha a hátizsák maszk nem volt nyitva.
13. Javítottuk azt a problémát, ahol a levegőben való sprintelés automatikus gurulást váltott ki érkezéskor.
14. Javítottuk azt a problémát, ahol az American Cabinet alapértelmezett elhelyezési iránya megfordult.
15. Javítottuk azt a problémát, ahol a motorok könnyen karcolódtak és HP-t veszítettek éles kanyarok során.
16. Javítottuk azt a problémát, ahol a motorok nem voltak vezethetők egy főnök legyőzése után.
17. Javítottuk azt a problémát, ahol bizonyos humanoid szörnyek nem rendelkeztek animációval gránát készségek használatakor.
18. Javítottuk azt a problémát, ahol bizonyos fal kozmetikumok barátokkal való megosztása helytelen megosztási korlátozási értesítést mutatott.
19. Javítottuk azt a problémát, ahol az Advanced Solar Generator építése nem tudta teljesíteni a Mayfly feladatot.
20. Javítottuk azt a problémát, ahol a karakterek néha áthaladtak az RV-n, amikor másztak rá.
21. Javítottuk azt a problémát, ahol a karakterek abnormálisan viselkedtek, amikor respawnoltak a cargo játékmenet során.
22. Javítottuk azt a problémát, ahol a Staroid Restrainer érvénytelen területekre került elhelyezésre Stronghold Conquest során.
23. Javítottuk azt a problémát, ahol a szörny HP-ja rendellenessé vált, amikor több játékos lépett be egy Public Crisis Eventbe.
24. Javítottuk azt a problémát, ahol a Hive-ban lévő játékosok névjegykártyái nem a csapatban lévőként voltak megjelenítve.
25. Javítottuk azt a problémát, ahol a névjegykártya szerkesztő felület bezárása abnormális kijelzéseket okozott.
26. Javítottuk a választható anyagmennyiségek kijelzési hibáját a munkapadon. 27. Javítottuk azt a problémát, ahol nem volt prompt a teleportálási meghívás elfogadásakor egy Public Crisis Event után.
28. Javítottuk azt a problémát, ahol a tungsten töltények szétszerelése üres tételeket eredményezett.