3 min read
04 Jan
04Jan

A közös fejlesztési teszt teljes gőzzel zajlik, és teljesen el vagyunk ragadtatva az értékes visszajelzésektől, amelyeket mindenkitől kapunk. Azért, hogy még izgalmasabb játékélményt nyújthassunk nektek, január 4-én, PST idő szerint 2:00-4:00 között szerverkarbantartást végzünk hibajavítások és játékoptimalizálások céljából. Győződjetek meg róla, hogy felkészültök a szerver leállására. Igazán nagyra értékeljük türelmeteket és rendíthetetlen támogatásotokat! Most pedig ideje egy pillantást vetni arra, mi vár rátok:


Optimalizáció: Világfelfedezés

  1. Új megbízási feladatokat adtunk hozzá a Blackfell, Lone Wolf Wastes régióban, gazdagabb változatosság végett.
  2. Egy bevezető megbízási feladatot adtunk hozzá Deadsville-be történő első belépéskor, hogy az új Metáknak lehetőségük legyen megismerkedni a megbízásokkal.
  3. Kiterjesztettük a megépíthető területet a Dayton Wetlands-en. Emellett a Meták most már területeket építhetnek vagy táborokat állíthatnak fel közelebb a településekhez.
  4. Hozzáadtuk a terület áthelyezési előnézetben a területi hatótáv megjelenítését.
  5. Leváltottuk a Swarmokat Cogitarid-re ködös területeken. Nincs több Swarm a ködben!
  6. Módosítottuk a ködös területek jutalmait, amelyek most jelentősen nagyobb mennyiségű Acidet biztosítanak. Az Energiapontok és ritka fémek mennyisége is növekedett.
  7. Gazdagítottuk a Hales' Moving House jutalmait és optimalizáltuk annak elhelyezését és frissítési szabályait. A jutalmak mostantól hetente frissülnek.


Optimalizáció: Grafika

  1. Finomítottuk a Gaia Cliff Monolith veszélyzóna és a Mirage Monolith veszélyzóna belső terét.
  2. Finomítottuk az Alternatív Valóság Kutatóintézet melléképületének szerkezetét.
  3. Optimalizáltuk az ellenség eloszlását a Gaia Cliff Monolith veszélyzónában és az Alternatív Valóság Kutatóintézetben.
  4. Finomítottuk a Gaia Military Base jelenetét és optimalizáltuk az ellenségek eloszlását.
  5. Optimalizáltuk a Monolith Rom teleportkapuk VFX-ét.
  6. Hozzáadtunk utófeldolgozási effekteket az egyedi betöltési képernyőkhöz, hogy közelebb hozzuk azokat a alapértelmezett betöltési képernyőhöz.
  7. Finomítottuk a Rustic Crossbow grafikai tervezését.
  8. Optimalizáltuk a Disciples árnyékokat.


Optimalizáció: Járművek

  1. Engedélyezve az első személy nézetet bizonyos járműveken.
  2. Optimalizáltuk a kormánykerék és az irányítás bizonyos járműveken.
  3. Optimalizáltuk a üléspozíciót bizonyos járműveken.
  4. Optimalizáltuk a járművek belső nézetét esős időjárás esetén.
  5. Optimalizáltuk a jármű ütközését és robbanását bemutató effekteket.
  6. Optimalizáltuk a motorok hegyre mászó teljesítményét magas sebességeknél.


Új Elérhetőségi Funkciók

  1. Hozzáadva: Görgetés a fegyverváltáshoz és billentyű lenyomásával történő fegyverváltás, ami lehetővé teszi a Metáknak, hogy csak az 1. és 2. fegyverek között váltsanak. Ez a funkció alapértelmezetten kikapcsolt állapotban van. A bekapcsoláshoz látogass el a Beállításokhoz.
  2. Hozzáadva: Automatikus lőszerátváltás. Ha egy tárat kiürítenek, a fegyver automatikusan újratöltődik rendelkezésre álló lőszerrel, előnyben részesítve a legnagyobb mennyiségű típust. Ez a funkció alapértelmezetten bekapcsolt állapotban van. A kikapcsoláshoz látogass el a Beállításokhoz.
  3. Hozzáadva: Automatikus fegyverátváltás. Ha egy fegyver kifogy az lőszerekből, egy másik fegyverrel, amely rendelkezik lőszerekkel, automatikusan felszerelésre kerül. Az 1. vagy 2. helyen lévő fegyvereket előnyben részesítik az átváltás során. Ez a funkció alapértelmezetten bekapcsolt állapotban van. A kikapcsoláshoz látogass el a Beállításokhoz.


Beállítási Opciók

  1. Átrendeztük néhány beállítási opció elrendezését, hogy intuitívabb és logikusabb legyen.
  2. A Képernyőrázkódás Intenzitása most már lehetővé teszi a minimális érték beállítását is, ami 0.
  3. Módosítottuk a dőlésszög korlátját, hogy könnyebben lehessen kezelni azokat az ellenségeket, akik a fej fölött pozícionálódnak.


Csökkentett Nehézség a Boss Fightokban

Egyszerűsítettük a normál nehézségi szint mechanizmusait a Ravenous Hunter és a Treant esetében, hogy kiegyensúlyozottabb és élvezetesebb játékélményt nyújtsunk. A változások magukban foglalják: Ravenous Hunter normál nehézségi szinten

  1. Lehetővé tettük a Metáknak, hogy közvetlenül sebezzenek a Ravenous Hunter-re, anélkül, hogy először meg kellene törniük a Gatling Gun-ját.
  2. Amint a Ravenous Hunter elegendő sebzést szenved, a Gatling Gun leesik, hogy a Meták felvegyék és használhassák.

Treant normál nehézségi szinten

  1. Lehetővé tettük korlátlan próbálkozást a Treant magjának támadására egy 120 másodperces időablakon belül.
  2. Csökkentettük a Tangled Vines bizonyos képességei által okozott sebzést, és növeltük a Meták által ezekhez a növényekhez okozott weak pontokra mért sebzést.


Optimalizáció: Karaktermozgások

  1. Javítottuk a fakitermelés animációját, simábbá téve az átmeneteket a fafeldolgozási állapotba való belépés és kilépés során. Emellett stabilizáltuk a fafeldolgozás gyakoriságát egy folyékonyabb és valósághűbb fakitermelési élmény érdekében.
  2. Fokoztuk a kőzúzalék és fa begyűjtéséhez használt üres kézzel történő animációt, hogy hasonló élményt nyújtson, mint a csákányos gyűjtés.
  3. Engedélyeztük a Metáknak, hogy vezetés közben automatikusan fegyvert tudjanak használni.
  4. Optimalizáltuk a hátrafelé mozgás utáni forduló animációját és a gránátok dobásának mechanikáját.
  5. Csökkentettük az előrefelé lendítés idejét, és csökkentettük az egymást követő rollok közötti időt, ezáltal gyorsabb és simább rollozást eredményezve.
  6. Optimalizáltuk a Gatling Gun kezelési élményét csökkentett visszahatással.


Optimalizáció: Egyéb

  1. Módosítottuk a dőlésszög korlátját, hogy könnyebben kezelhetővé váljanak azok az ellenségek, akik a fej fölött helyezkednek el.
  2. Lehetővé tettük, hogy a modokat közvetlenül felhelyezhessük az új felszerelésekre, megszüntetve ezzel a szükségességét a manuális leszerelésnek és újra felszerelésnek.
  3. Lehetővé tettük a Metáknak, hogy az összes megmaradt sorsolást használják fel a Wish Machine-nél, még akkor is, ha nincs elég Starchrom a 10 sorsoláshoz.
  4. A Védelmhez tartozó építmények (a Staroid Restrainer kivételével) már nem immúnisak a károknak a Stronghold Conquests-en kívül.
  5. Csökkentettük a Morphic Crate életerejét.
  6. Csökkentettük az építmények építéséhez szükséges anyagok mennyiségét a Workshop Defense-ben.


Hibajavítások

  1. Javítva a probléma, amikor a kivágott fák lebegtek.
  2. Javítva a probléma, amikor a fegyverek, amiket a fegyvertartóra helyeztek, nem jelentek meg vagy láthatatlanok voltak.
  3. Javítva a probléma, amikor a Source segítségével készített tárgyak kötött tárgyakká váltak.
  4. Javítva egy ritka problémát, amikor a Meta súlya 1 kg volt.
  5. Javítva a probléma, amikor a Whisper bejegyzéseinek olvasása miatt a karakterek beragadhattak.
  6. Javítva a tutorialban olyan probléma, amikor a Butterfly's Emissary Deviation biztosítása utáni jelenet nem megfelelően illeszkedett a szélesvásznú kijelzőkhöz.
  7. Javítva a Bounty Tasks problémáját, ahol hiányzott a számítógépes terminál.
  8. Javítva a Public Crisis Event - Dig to Hell problémája, ahol az összes Astrealite megszerzése Scavenger halála nélkül nem jelölhető be teljesítettként.
  9. Javítva egy ritka problémát, amikor az építmények nem sérültek meg támadásokkor.
  10. Javítva a probléma, amikor a Sniper Rifle-lal való célzás karakterhibákat okozhatott.
  11. Javítva a probléma, amikor a karakter nem tudott fordulni.
  12. Javítva a Circular Light-nál egy olyan probléma, amikor helytelen világítási hatások voltak.
  13. Javítva a probléma, amikor az Arbiters legyőzése után nem lehetett lootolni.
  14. Javítva a Public Crisis Event - Dig to Hell problémája, ahol csak az utolsó Meta kapott jutalmat, aki az Astrealitét szállította.
  15. Javítva a Public Crisis Event - Dig to Hell problémája, ahol az extrahált Astrealite nem tűnt el.
  16. Javítva a Public Crisis Event - Dig to Hell problémája, ahol hiányzott néhány tutorial szöveg.
  17. Javítva a Public Crisis Event - Dig to Hell problémája, ahol az Astrealite szállítása megszakíthatta az eseményt.
  18. Javítva a jármű behívás VFX problémája.
  19. Javítva a motoros kerékabroncsának sérülésekor hiányzó VFX problémája.
  20. Javítva az Off-Roader-nél a helytelen álnév megjelenítési problémája.
  21. Javítva a Securement Silo Theta Seepage Zone problémája, ahol a szoborok tévesen jelentek meg a dungeonon kívül.


További információkért látogass el ide:

Comments
* The email will not be published on the website.