Kedves Meták,
A Once Human globális megjelenése után folyamatosan figyelemmel kísérjük a játékosok visszajelzéseit és javaslatait a Once Human közösségben, és aktívan végzünk változtatásokat. Az alábbiakban találhatók a jelenlegi változtatások részletei:
Szerverek
1. Külön bejelentést tettünk a több karakter létrehozásának témájában egyetlen fiók alatt.
2. Kijavítottuk a szervercímkék és a rendezés körüli problémákat. Mostantól a kiemelt szerverek ajánlása a szerveren lévő emberek száma alapján történik, előnyben részesítve a kisebb terhelésű szervereket mindenki érdekében. A játékélmény védelme érdekében javasoljuk, hogy kisebb terhelésű szervereket válassz a játékhoz. A szezon végén választhatsz másik szervert.
3. Kijavítottuk a szerverjelző hibáját, amely pontatlan állapotinformációkat mutatott. Mostantól a szerver neve alapján megítélheted, hogy van-e probléma a szerver késleltetésével.
4. Optimalizáltuk a szerver újracsatlakozási logikáját összeomlások és megszakadások esetén.
Teljesítmény és kliens
1. Optimalizáltuk a felfedezett összeomlási és késleltetési problémákat, valamint a kliens motor képkockasebességét.
2. Növeltük a magas teljesítményű módban megjeleníthető ellenségek és játékosok számát. Eredetileg az volt a cél, hogy elkerüljük túl sok ellenség és játékos karakter egyidejű megjelenítését, mert ez a kliens motor késleltetéséhez vezethetett. Azonban ez problémákat okozott az ellenségek gyors felfedezésében harci helyzetekben, ezért módosítottuk a határt. Továbbra is szorosan figyeljük és optimalizáljuk ezt a kérdést. 3. Optimalizáltuk a Steam és az Epic kliens nyelvi opció logikáját. A játékot az áruházban említett támogatott nyelveken játszhatod. Kérjük, válaszd ki a preferált nyelvet az áruházban a játékhoz.
Beállítások
1. Hozzáadtuk a bal- és jobb egérgombok megfordításának lehetőségét a balkezes egérkezeléshez a Beállítások képernyőn.
Feladatok és fő történet
1. Kijavítottuk a játékos születési pontjával kapcsolatos problémát, amely miatt a feladatok elakadhattak, miután legyőzték őket a bemutató során. Ha találkoztál ezzel a problémával, kérjük, kattints a „Get Unstuck” lehetőségre az ESC képernyőn a probléma megoldásához.
Játékmenet
1. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt nem lehetett fegyvert váltani az egérgörgővel egy ellenség közelharci fegyverrel történő kivégzése után.
2. Kijavítottuk a növényültetéssel kapcsolatos problémákat a vadonban és az Eternalandban.
3. Optimalizáltuk a kamera teljesítményét járművezetés közben, és javítottuk a vezetési élményt.
4. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt kis eséllyel a telekinetikus tárgyak továbbra is a játékos mozgását követték, és nem lehetett tüzelni telekinézissel.
Társasági és kereskedelmi funkciók
1. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt bizonyos körülmények között nem lehetett üzeneteket küldeni a régió csatornákon.
2. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt üres elemek jelentek meg az árusító automatákban.
3. Kijavítottuk azt a problémát, hogy nem lehetett a UID-t használni barátok keresésénél.
4. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt a chat csatorna üzenetek néha elvesztek vagy késleltetve jelentek meg.
Események
1. Kijavítottuk azt a problémát, amely miatt a Discord Linked Event Page néha nem jelent meg bizonyos klienseken.