Kedves Játékosok!
Az Once Human hivatalos megjelenése óta gyűjtjük a közösségi visszajelzéseket, és aktívan foglalkozunk az észrevételeitekkel. Íme, a legfrissebb javítások, amelyeket bevezettünk:
[2024. július 26.]
1. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a “Three Strikes” páncélmod nem működött megfelelően.
2. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Bastille háromrészes szett hatása helytelenül megmaradt.
3. Kijavítottuk a Deviation Festering Gel rendellenes HP regenerálódását.
4. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Vulture katonák rendellenesen jelentek meg a Public Crisis Event - Operation Chiron eseményen, és visszaállítottuk az esemény normál nehézségi szintjét.
5. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a vízvezeték Planter Box nem működött.
[2024. július 25.]
1. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a játékosokat kényszerítették a kazamaták elhagyására.
2. Csökkentettük a Biomass Missiles Stardust Source költségét.
3. Növeltük a Stardust Source mennyiségét a Stardust’s Advent Loot Crates-ben. 4. Optimalizáltuk a Stardust’s Advent Loot Crates modok eloszlását. Mostantól garantáltan kap egy Legendary Modot, ha kontrollert használ egy Stardust’s Advent Loot Crate kinyitásához bármilyen nehézségi szinten.
5. Csökkentettük a Prime War harmadik értékelési szintjének eléréséhez szükséges követelményeket. Emellett csökkentettük az értékelési feladatok követelményeit és több feladatot adtunk hozzá, megkönnyítve ezzel a pontszerzést.
6. Kijavítottuk azt a hibát a Prime Warban, amely miatt a Secret Servitor villámképessége sokkal nagyobb kárt okozott az épületekben, mint szándékoltuk, és nem lehetett blokkolni épületekkel.
7. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a játékosok mindig csak egy 1. szintű Deviationt kaptak, amikor Deviationt vásároltak automatákból vagy személyes tranzakciók során.
[2024. július 24.]
1. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a szörnyek megtámadhatták a játékosokat, miközben azok NPC-kkel beszélgettek.
2. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a “Shrapnel Souvenir” fegyvermod neve megegyezett a “Shrapnel Carnage” maszkmodéval.
3. Helyesbítettük a “Ruthless Reaper” páncélmod leírását: “Hatása 3 ellenség legyőzése után lép életbe.”
4. Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Securement Silo-ALPHA főellensége beszorult a falakba.
5. Kijavítottuk azt a hibát, amely az ablakok HP-ját érintette a járműveken.
6. Optimalizáltuk a Starchrom ejtési helyeit a Terület megtisztítása után.