Annak érdekében, hogy javítsuk a fennmaradt játélélményt, szerverkarbantartást fogunk végezni január 18-án, PST időzóna szerint 2:00-4:00 között. hibajavítások és játékoptimalizálások céljából.
[Optimalizálva: Starchromok szerzése]
A visszajelzések alapján módosításokat hajtottunk végre a Starchromok beszerzési módszerein. Emellett növeltük a Starchrom kimentés a PvE játékmenetből, és javítottuk az Echo Stone tisztításának mechanizmusát.
- A LvL. 1/2/3 Ektopikus Szürke Anyag tisztításából származó Starchrom kimentést 30/40/50-ről 70/85/100-ra változtattuk; Az Echo Stone I/II/III/IV tisztításából származó Starchrom kimentés 100/120/150/180-ra változtattuk; az Ancient One csepp mostantól két Echo Stone-t tartalmaz.
- Az Ektopikus Szürke Anyag megszerzésének módjait kiterjesztettük. Mostantól megszerezheted a Ködös Zónák tisztításával, valamint mellékküldetések és felfedezési feladatok teljesítésével. Továbbá most magasabb esélyed van Ektopikus Szürke Anyag megszerzésére az Elite ellenfelekkel való küzdelem vagy a Nyilvános Válságesemények részvételével.
- A LvL. 2 és LvL. 3 Ektopikus Szürke Anyag képleteit fel kell oldani Memetika-Középhaladó Szintetizációs Technológiával és Haladó Szintetizációs Technológiával egyaránt.
[Optimalizálva: Játék Vizuális Elemek]
- Javítottuk az éjszakai nagyvilág jelenetek fény- és árnyék teljesítményét.
- Hozzáadtunk vizuális effekteket (VFX) a Koordináták beküldésekor a Rift Anchor aktiválásához.
- Javítottuk a világítási teljesítményt különböző időjárási körülmények között, például esős, ködös és felhős időben.
- Finomhangoltuk a Cradle sárga fényét.
- Finomítottuk a Secure Unit világítását, valamint a Disco Ball Deviation grafikáját és VFX-ét.
- Optimalizáltuk a Flamethrower Trap VFX-ét.
- Optimalizáltuk a Wish Machine díj áttekintő felületét.
- Javítottuk a lebegő sebzésszámok megjelenítését, így könnyebb látni a nagyobb ellenségekre mért sebzést.
[Optimalizálva: Harci Élmény]
- Beállítottuk a bölcső hatását:
- Növeltük a LvL.1 és LvL.2 Puska és Rövidpuska Turret alapsebzését.
- Módosítottuk a Taktikai Tárgyak, mint például a Gránátok és Molotov sebzését és életerejét. Most a magasabb Psi Intenzitás lehetővé teszi ezeknek a tárgyaknak, hogy több sebzést okozzanak.
- Beállítottuk a Falcon Suit és Heavy Suit 4 darabos szett hatásait. Mostantól különféle abnormális helyzetekben nyújtanak bónuszhateffektusokat.
- A Psi Intenzitás mostantól növekedni fog a karakter szintlépésével.
- Növeltük a égési és fagyos örvény sebzését. Most az égési és fagyos örvény kiváltásakor is kapni fogod a saját sebzés bónuszát.
- Más játékosok mikor legyőznek téged, mostantól nem veszíted el a Páncélt vagy Fegyvereket.
- Háborús időszak alatt mostantól nem lehet lerombolni a Frontierben épített Védelmi Telepítéseket.
[Optimalizálva: Karaktervezérlés]
- A gurulás előrefelé lendülése most kevésbé valószínű, hogy megszakad beérkező közelharc támadások miatt.
- Az ütés mechanikáját optimalizáltuk. Most már a cél irányában indíthatod el a támadásokat.
- Javítottuk az ütések sebességét, lehetővé téve gyorsabb támadásokat.
- A közelharci nehéz támadásokat most már nem szakítják meg a beérkező ellenséges támadások.
[Optimalizálva: Tárgyak és hatásaik]
- Beállítottuk a "Ragadozó Ösztön" hatását, lehetővé téve számodra, hogy irányítsd a láthatatlanságba való belépést és kilépést.
- Beállítottuk a láthatatlanságba való belépés mechanizmusát: mostantól akkor léphetsz láthatatlanságba, amikor nem vagy harcban, és három másodpercig guggolsz.
- Beállítottuk a láthatatlanságból való kilépés mechanizmusát: mostantól kilépsz a láthatatlanságból, ha egy ellenség felfedez, harcba kerülsz, támadást kezdeményezel vagy támadnak, létesítményekkel interakcióba lépsz, vagy járműveket használsz.
[Optimalizálva: Interaktív Élmény]
- Fegyverváltás után az eszközfelületen közvetlenül a jelenlegi fegyvert fogod tartani.
- Mostantól minden felvehető alapanyag darabot fel tudod venni egy adott tartományon belül.
- A Felfelé mozgás és Ugrás már szükséges a karakternek, hogy felkapaszkodjon vagy másszon. Ha meg szeretnéd változtatni ezt a mechanizmust, menj a Beállításokba.
- Hozzáadtuk az Automatikus Gyűjtés funkciót, amely lehetővé teszi, hogy egyszer megnyomd az Interakció billentyűt, és folytathasd a fakitermelést/ásványbányászatot, amíg a célpont össze nem törik. Ha letiltanád ezt a funkciót, menj a Beállításokba.
[Optimalizálva: Túlélési Élmény]
- A területen lévő érett növények többé nem hervadnak el.
- A víztartályban lévő tárgyakat mostantól felhasználhatod a kraftolás során.
- Csökkentettük a Hosszú Orrú Csuka leszámolási idejét, és növeltük a Nordi Csuka, Tengeri Sügér, Lazac és Szivárványos pisztráng hozamát.
- Enyhén növeltük az állatok leölt állatok alapanyag hozamát.
- Új státuszhatásokat, "Jól Lakott" és "Hidratált," vezettünk be. Amikor az Energia/Hidratáció szinted eléri a 100-at, ezek a hatások megakadályozzák az Energia/Hidratáció természetes elvesztését 20 percig. Azonban a hatások eltűnnek, ha más okokból elveszíted az Energia vagy Hidratáció szintedet.
- Lassabb Energia és Hidratáció elvesztés, amikor a Területeden, a Táborhelyeden, vagy Túlélő Településeken tartózkodsz.
[Optimalizálva: Világ Felfedezési Élmény]
Játékmeneti változtatások a Ködös Zónákban:
- Megpróbálhatod a Ködös Zónát csapatként is.
- A Ködös Zóna nehézségi szintje növekszik, ahogy haladsz a veszélyesebb régiók felé.
- Fokoztuk a Gépágyú teljesítményét a Blackheart régióban és a Lone Wolf Wastes-ban.
- Beállítottuk Az Éhség képességét.
- Hozzáadtunk jutalmakat: Ektopikus Szürke Anyag.
[Optimalizálva: Szociális Élmény]
- A Warband csatlakozási rendszert módosítottuk annak érdekében, hogy egyéni játékosok is csatlakozhassanak. Mostantól, akkor is csatlakozhatsz egy Warbandhoz, ha egyedül játszol.
- Amikor regisztrálsz az új szezonra, küldhetsz meghívásokat barátoknak és Hive tagoknak; ha Warband vezető vagy, meghívhatod az egész Warbandet az új szezonra való jelentkezéshez.
*Mielőtt folytatnád az új szezont, győződj meg róla, hogy befejezted a települést a jelenlegi szerveren.
[Optimalizálva: Járművek]
- Javítottuk a vontató sebességi adatait.
- Mostantól elérhető a motorbicikli első személy nézete.
- Optimalizáltuk a jármű előzetes megtekintését.
[Beállítva: Szezon Kihívások]
- Módosítottuk a tisztítási kihívást a LvL.15 és LvL.25 nehézségi követelményének eltávolításával.
- Néhány Szezon Kihívást most könnyebb teljesíteni.
[Egyéb Optimalizációk]
- A Területi Végponton megjelenített naplók maximális száma 50-ről 100-ra nőtt.
- A Forrásból készült tárgyak mostantól nem kötöttek.
- Tovább már nem üldöznek végtelenül a vaddisznók.
- A Búvár most már nemcsak föld alól támadja meg a területedet, hanem a felszínre is felmerülhet.
- Hales' Moving House-ban most már használhatod az Időtér technológiát a búvóhelyek kiderítésére, amelyek rejtett elmemozaikokat tartalmaznak.
[Hibajavítások]
- Javítva a probléma, amikor a Shrapnel, Bounce és Unstable Bomber nem aktiválódtak.
- Javítva a probléma, amikor a Shrapnel sebzésvesztése távolság miatt nem lépett életbe.
- Javítva a probléma, amikor a BBQ kesztyű passzív képessége nem működött.
- Javítva a probléma, amikor egyes Páncél szettek hatásai nem működtek megfelelően.
- Javítva a Szezon Kihívásokban, amikor a feloldott bútor-receptek nem lettek megfelelően számolva.
- Javítva a probléma, amikor a Cipher újra-allokálásával ugyanazokat a bútor-recepteket ismételten számolták.
- Javítva néhány lokalizációs probléma.
- Javítva a probléma, amikor a QTE karakterhiba okozhatott.
- Javítva a rendellenes Rágcsáló viselkedéssel kapcsolatos probléma.
- Optimalizálva a STIGMA Securement Silo kapujának betöltése.
- Javítva a hiba, amikor a teleportálás egy NPC településre nem működött megfelelően, ha a területed közel van a településhez.
- Javítva a hiba, amikor a kézben tartott tárgy tartóssága 0, és újra rálépve nem okozott sebzést.
- Javítva a probléma, az ellenségek születésekor különböző eventek során.
- Javítva a hiba, amikor a karakter beszorult, amikor próbált ugyanazt az ércet többször felvenni.
- Javítva a problémát, amikor a Lassítás hatása nem tűnt el eventek után.
- Optimalizálva az Echo Stone tisztítást, a Védelmi Műhelyt és az ellenség láthatatlanságát a Prime War-ban.
- Javítva a hiba, amikor a jutalmakat nem lehetett G billentyűvel felvenni.
- Beállítva bizonyos területeken a gyűjthető tárgyak túlzott sűrűsége.
- Javítva a vándor beszorulásával kapcsolatos probléma.
- Javítva a Nyilvános Válságeseménynél, amikor a Bíró nem tudott belépni a járatba.
- Javítva a probléma, amikor úszás közben a karaktert vonzotta a felszínen lévő tárgyakat.
- Javítva néhány grafikai probléma.
- Javítva a probléma a Gépágyúnál a Ködös Zónákban.
- Javítva a probléma, amikor egyes Morfikus Ládák nem ejtettek zsákmányt.
- A bizonyos Morfikus Ládák elhelyezkedésének javítása a játékélmény fokozása érdekében.
- Javítva a probléma, amikor a Deviations nem tudtad biztosítani.
- Javítva a Hales' Moving House-ban a négy rombolható objektummal kapcsolatos probléma.
- Javítva a probléma, amikor a Staroid Restrainer nem helyezhető el megfelelően.
- A LEA Kutatólaborhoz ajánlott szint módosítva: LvL. 50-re.
- Javítva a probléma az Erdőben a Murmurs küldetésével kapcsolatban, amikor a küldetés állapota nem változott megfelelően.
- Javítva a Memetika-ban az Updraft Cannon ikonjával kapcsolatos probléma.
- Javítva a víztartályban lévő tárgyak kraftolásra való alkalmazhatatlansága.
- Javítva a helytelen súlymegjelenítési probléma.
- Javítva a hűtőszekrényben tárolt tárgyak gyors romlásával kapcsolatos probléma.
- Javítva a probléma, amikor a növekedéshez szükséges lámpa nem működött.