1 min read
22 Dec
22Dec

Kedves Meták!

A közös fejlesztői teszt teljes lendülettel zajlik, és lenyűgöző, hogy milyen bőséges és értékes visszajelzést kaptunk tőletek. Annak érdekében, hogy még jobb játékélményt nyújtsunk nektek, december 14-én, PST időzóna szerint 2:00-4:00 között karbantartást hajtunk végre a szerveren hibajavítások és játékoptimalizálások céljából. Győződjetek meg róla, hogy felkészültök a szerver leállására. Valóban méltányoljuk a türelmeteket és az elszánt támogatásotokat!

Most tekintsünk bele, mi vár ránk.


I. HIBAJAVÍTÁSOK

  1. Kijavítottuk a ritka problémát a Murmurs in the Forest Fő Küldetésében, ahol Maxie még mindig nem jelent meg a megfelelő helyen.
  2. Kijavítottuk a Hibát a "A Peek into Deviation" Küldetésben, ahol a NPC Kereskedő bejárata megjelent, miután koordinátákat szereztek.
  3. Kijavítottuk a problémát, amikor a kamera szöge túl alacsony volt az első belépéskor a Nézői Módba.
  4. Kijavítottuk a Fegyver Készítési felület hibáját, ahol néhány nehézfegyver lőszerének helytelen ikonja volt.
  5. Kijavítottuk a hibát a helytelen páncél attribútumokkal.
  6. Kijavítottuk a hibát, amikor az Echo Stone-ok tárolóládákba kerülhettek.
  7. Kijavítottuk az időnkénti fekete képernyő problémát a Csapat felületen.
  8. Kijavítottuk a problémát, amikor a tiszta víz nem használható az automata öntözéshez.
  9. Kijavítottuk a fekete eső VFX hiányát néhány területen.
  10. Kijavítottuk a Swamp Warrior megbízást a Deadsville-ben, ahol a feladat nem teljesült a kis állatok, mint a nyulak vadászatával.
  11. Kijavítottuk a problémát, amikor az egyéni terület garázsokban lévő járműveket nem lehetett megjavítani.
  12. Kijavítottuk a lebegő DMG számok eltűnésének problémáját.
  13. Kijavítottuk a kis íróasztal által okozott játék összeomlásait, beleértve a speciális karakterek beírása utáni összeomlásokat.
  14. Kijavítottuk a ritka problémát, amikor a játék beszorult a betöltési képernyőn.
  15. Kijavítottuk a problémát, amikor a játékos karakter átlyukadt a földön.


II. OPTIMALIZÁCIÓK

  1. Hozzáadtuk a brightness beállításának lehetőségét. Most beállíthatod a képernyő fényességét bejelentkezés előtt vagy később a Beállításokban.
  2. Mostantól korábban feloldhatod ezeket a Memetikákat. A már hozzárendelt titkosírókkal való feloldásuk később visszakerül levélben.
  3. Hozzáadtunk egy 30 perces pufferidőt, mielőtt a Területed kezdi elveszíteni az épségét, amikor a karbantartási anyagok elfogynak. Ebben a 30 percben nincs Tartósságvesztés, ha feltöltöd az erőforrásokat!
  4. Újrakalibráltuk a Drónok, Tornyok és Rosetta Mechanikák viselkedését és statisztikáit, hogy kevésbé legyenek halálosak.
  5. Újrakalibráltuk a 10-14. szintű ellenségek statisztikáit, hogy könnyebbé tegyük az életet a Broken Delta-ban.
  6. Módosítottuk a Dakini által kiváltott állapotokat a Prime War dekódolási folyamatában;
  7. Optimalizáltuk a megrongálódott járművek VFX-ét;
  8. Növeltük a Morfikus Ládák, Morfikus Hűtők jutalomtartalmát
  9. Módosítottuk a prefab és a talaj közötti távolságot a Windward Point Frontier lakatlan területén.

Meták! Emlékezzetek rá, hogy a visszajelzéseitek és gondolataitok sokat jelentenek nekünk. Ha bármilyen problémába ütköztök, vagy van javaslatotok, ne habozzatok jelezni nekünk. 


További információkért nézzétek meg a Once Human oldalát:

Hivatalos Honlap – https://www.oncehuman.game/ 

Steam - https://store.steampowered.com/app/2139460/Once_Human/ 

Twitter/X – https://twitter.com/OnceHuman

Facebook - https://www.facebook.com/p/OnceHuman-100075881685019/ 

Discord - https://discord.com/invite/oncehuman

Comments
* The email will not be published on the website.