3 min read
22 Dec
22Dec

Kedves Meták!

A co-dev teszt teljes gőzzel zajlik, és sok visszajelzést melyet tőletek kaptunk, most beletesszük a játékba, azért, hogy még fullosabb játékélményt nyújthassunk nektek. 

December 22-én PST időzónában, 2:00-4:00 között szerverkarbantartást hajtunk végre hibajavítások és játékoptimalizálások céljából. Győződjetek meg róla, hogy felkészültök a szerver kiesésére. Nagyon köszönjük türelmeteket és változatlan támogatásotokat!

Most pedig lássunk egy kis ízelítőt a következő fejleményekből.


I. OPTIMALIZÁCIÓK 

Grafika:

  1. Fokozott világítási hatások a tutorialban található Monolith Ruin területén
  2. Fokozott vizuális effektek a Spacetime területén
  3. Fokozott világítás a Broken Delta és Chalk Peak házainál

Világ felfedezés:

  1. A zsákmányládák észrevehetőbbé váltak, vizuális effektekkel. Most könnyebben észrevehetitek ezeket a kincseket.
  2. Útmutatókat adtunk a Rift Anchor és Rift Coordinates használatához
  3. Több régiós információt tettünk elérhetővé a térképen, és optimalizáltuk a térkép grafikáját a felfedezés megkönnyítése érdekében
  4. Egyszerűsítettük a Napi Megbízásokat pontosabb nevekkel és tisztább célokkal
  5. Fokozott vizuális effektek a Journey feladatokhoz. Most gyorsan elvégezhetitek a feladatokat és begyűjthetitek a jutalmakat
  6. Átdolgoztuk több NPC település elrendezését, beleértve a Meyer's Market, a Greywater, a Tall Grass és a Blackfell területeket, hogy könnyebb legyen megtalálni és használni a Wish Machines-t

Beállítások:

  1. Hozzáadtunk egy "Interaction Response" beállítást, amely lehetővé teszi a válaszsebesség beállítását simább játékmenethez. A fejlesztőcsapat aktívan dolgozik a játék teljesítményének optimalizálásán, hogy minimalizálja a szaggatást és FPS droppokat.
  2. A motion blur alapértelmezett beállítását alacsonyra állítottuk, és leválasztottuk a grafikai minőség beállításaitól

Harcrendszer:

  1. Módosítottuk a megfékezés hatások statisztikáit, hogy tisztábbak és kiegyensúlyozottabbak legyenek: ① Csökkentettük a pajzsokra vonatkozó sebzési együtthatókat (±50% -> ±25%) megfékező hatással és hatás nélkükl; és eltávolítottuk a pajzsokat néhány Rosetta egységtől ② Hozzáadtuk a Battlefield Mutation-t a hard módú Securement Silónál, fokozott statisztikákkal a megfékezés hatások ellen. ③ Hozzáadtuk a Battlefield Mutation-t a hard módban, részletesebb statisztikákkal
  2. Csökkentettük a Rosetta és Vulture támadásainak vagy kikerüléseinek gyakoriságát
  3. Új funkciót adtunk hozzá, amely lehetővé teszi a mászást vagy létrahasználatot szárnyelixír segítségével siklás közben. A funkciót bármikor kikapcsolhatjátok a Beállításokban
  4. Módosítottuk a Telekinetic Hand és az Enemy Drop pickup közötti prioritást. Most először a lootot!
  5. Megváltoztattuk a Searchlights és a Briefcases célzási módszerét egy kereszt hálópontra
  6. Rövidítettük a melee támadás visszalendülését
  7. Hozzáadtunk véletlenszerű Mod helyeket Crossbows és Heavy Weapons esetében

Hálózat:

  1. Bevezettünk egy új Barátok cross-server funkciót, amely lehetővé teszi más szerverek játékosainak keresését, hozzáadását és chatelését.

Járművek:

  1. Javítottuk a kamera teljesítményét a motorkerékpáros utakon
  2. Növeltük az ablaktábla átláthatóságát több jármű esetében
  3. Mostantól a járművek be- és kiléphetnek a PvP területekről anélkül, hogy elromlana
  4. Javítottuk a gumiabroncsok állapotának megjelenítését

Egyéb:

  1. Csökkentettük az Electric Eel megszerzéséhez szükséges kezdeti energiaigényt
  2. Optimalizáltuk a bútorok szekrényeiben, víztisztítókban és egyéb létesítményekben való áthelyezését követően az elemek tárolásának folyamatát, biztosítva, hogy az elemek megfelelően legyenek tárolva a létesítményekben
  3. Finomhangoltuk a játékos karakter hangjait és színészi alakítását


II. HIBAJAVÍTÁSOK

  1. Kijavítva egy probléma, ahol a Terület építése a Teleportációs Tornyok mellett engedélyezett volt. A teleportációs torony körül még mindig lévő épületek automatikusan el lesznek bontva egy meghatározott időpontban.
  2. Kijavítva egy probléma, a Szezon Kihívással, ahol a "Bútor Receptek Feloldása van" bizonyos bútor recepteket nem számolt el a kihívás teljesítése során.
  3. Kijavítva egy probléma, ahol a Mod-ok hosszan történő megtekintése miatt beszorult a játékos.
  4. Kijavítva egy probléma a "Helló Seriff" küldetéssel, ahol a küldetést nem lehetett teljesíteni.
  5. Kijavítva egy probléma, ahol a tenger vizét nem lehetett összegyűjteni a parton.
  6. Kijavítva egy probléma, a fegyverkészítésnél, ahol a hozzáadott anyagok eltűnhettek.
  7. Kijavítva egy probléma, az "In the Tall Grass" küldetéssel, ahol a küldetés nem folytatható Klein legyőzése után.
  8. Kijavítva a Whisper lebegő problémáját.
  9. Kijavítva egy probléma, ahol az ágyúk tévesen támadták meg és okoztak kárt a saját területen lévő épületeknek.
  10. Kijavítva egy probléma, ahol ismételt barátkérelmek küldése a Whisper hozzászólásokon keresztül helytelen felugró szövegeket okozott.
  11. Kijavítva a "For Sarah" küldetésnél egy probléma, ahol a szlogenek festésének vizuális effektjei hiányoztak.
  12. Kijavítva egy probléma, a melee támadások utolsó ütésénél, amelyet helytelenül azonosítottak hátsó szúrásként.
  13. Kijavítva egy probléma, az intenzív kamera remegésével a melee harc vagy a gyűjtés közben.
  14. Kijavítva egy probléma, a Settlements Loot Crate-ek vizuális effektjeivel, amelyek nem voltak könnyen észrevehetők.
  15. Kijavítva egy probléma, ahol a purifikátorokban a nulla tartósságú Echo Stoneokhoz helytelen vizuális effektek jelenítődtek meg.
  16. Kijavítva egy probléma, ahol az Automatikus Öntözőrendszer nem működhetett megfelelően, ha tiszta vízzel volt feltöltve.
  17. Kijavítva egy probléma, a Sentry ágyúk sebzési statisztikáival kapcsolatban. A magasabb szintű ágyúk mostantól több sebzést okozhatnak.

III. Beállítás a Testreszabott Képfeltöltési Funkcióhoz a Keretekben

Észrevettük, hogy néhány a helyi fotókönyvtárból feltöltött kép sértő vagy nem megfelelő. Jelenleg a fejlesztőcsapatnak nincs elegendő személyzete, hogy minden képet átvizsgáljon, mielőtt azt a játékban megjelenítenék. Annak érdekében, hogy biztosítsuk a biztonságos és élvezetes környezetet minden játékos számára, nehezen hozott döntést hoztunk, és ideiglenesen letiltottuk a helyi fotókönyvtárból való feltöltés lehetőségét.

Értjük, hogy ez a funkció sok szabadságot és kifejezési lehetőséget jelent mindannyiotok számára, ezért biztosítani szeretnénk titeket arról, hogy aktívan dolgozunk egy megoldáson. Tervezzük a funkció újbóli bevezetését a következő frissítéseink egyikében, amint megfelelő intézkedéseket hoztunk a fotók megfelelőségének biztosítására.


Meták! Ne feledkezzetek meg arról, hogy a visszajelzéseitek és gondolataitok sokat jelentenek nekünk. Ha bármilyen problémába ütköztök, vagy javaslataitok vannak, ne habozzatok jelezni nekünk.


További információkért látogassatok el a Once Human oldalára:

• Hivatalos weboldal – https://www.oncehuman.game 

• Steam - https://store.steampowered.com/app/2139460/Once_Human/ 

• Twitter/X – https://twitter.com/OnceHuman

• Facebook - https://www.facebook.com/p/OnceHuman-100075881685019/ 

• Discord - https://discord.com/invite/oncehuman

Comments
* The email will not be published on the website.